Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vuurvlinder vliegt uit

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vuurvlinder
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik had gisteren al een dagboekje aangemaakt, maar zal me hier ook nog even voorstellen. Erg blij

---

Ik ben Vuurvlinder, 26 jaar oud, 1.55 meter lang en... naast mij staat een plastic zak propvol met Straight Away zakjes! Vandaag was mijn eerste Straight Away dag.

Hoewel ik mezelf al zo'n 15 jaar te zwaar vind ben ik tot voor kort eigenlijk nooit te zwaar geweest. Als in: drie jaar geleden woog ik 57 kilo en vond ik dat veel te zwaar. Rollende ogen

Fast forward naar de spreekkamer van de diëtiste gisteren: ik weeg nu 71 kilo. Voor mijn lengte is dit véél te zwaar... ik herken mezelf nauwelijks meer in de spiegel en 57 kilo klinkt me nu als muziek in de oren.

De 10+ kilo is er aan gekomen omdat ik ben aangereden door een auto, en daardoor een jaar lang nauwelijks mocht sporten of actief kon zijn. In dezelfde periode wisselde ik van anticonceptie, waardoor de boel enigszins escaleerde.

Helaas willen die extra kilo's er nu met geen mogelijkheid meer af. Met mijn voeding was al niet zoveel mis (ik eet al vrij weinig) en sporten deed ik al, en geeft weinig resultaat. Nu wil ik het dus even radicaal anders doen, en zo ben ik bij Straight Away gekomen.

---

Ik houd hier een dagboek bij >> Vuurvlinder's Straight Away Dagboek Lezen

Dit doe ik voor mezelf (lekker van me af schrijven), maar ook voor anderen die Straight Away volgen, of het misschien overwegen. Misschien heeft iemand er nog eens wat aan.

Ik heb me ook aangemeld voor 2 sprintjes, en sta sowieso altijd open voor een praatje.

Succes met afvallen iedereen! Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 20:57    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Vuurvlinder, van harte welkom bij de weegclub. Je hebt je weg al aardig gevonden zie ik. Goed van je. Ik ken het dieet zelf niet, maar wens je heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een hartelijk welkom en veel succes gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Miss Hysteria
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vuurvlinder, herkenbaar haha! Ik ben 30 en jojo al mijn hele leven ontzettend op en neer, maar ongeacht welk gewicht, ik vond mezelf altijd te zwaar... Rollende ogen En nu ben ik gewoon feitelijk te zwaar en kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik toen niet blij was met mijn gewicht... Lachen Nouja, succes met afvallen in ieder geval! Het gaan ons valt lukken! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Vuurvlinder

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Erg hè miss Hysteria? Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik gefrustreerd was omdat ik 58 kilo was volgens de weegschaal, en dat ik toen nog dacht van: stel je voor dat er ooit een moment komt in mijn leven dat ik jaloers ben op dit gewicht.

ja en dat is nu dus aangebroken Lachen

Heel veel succes! We kunnen dit!

En de rest ook bedankt voor jullie reacties Lach Toen ik begon moest ik nog 16 kilo, en nu - 2 weken later - nog 13 kilo. Merk toch dat dat al heel anders voelt! Kan echt niet wachten om 65 te wegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2018 13:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1