Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

vraag over gespreid avond eten

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wendelin
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik heb met het avondeten dat ik zo snel vol zit, maar ook weer heel snel daarna honger heb. Dus eet ik gewoon door terwijl ik al vol zit omdat ik anders niet aan de dagelijkse benodigdheden kom en te snel honger heb. Maar dat is geen fijn gevoel.
Heeft iemand een idee of het slecht is voor afvallen als je de ene helft rond 6 uur eet en de andere helft een uur later?

groeten,

wendelin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 17:49    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Nee waarom zou het, als je toch dezelfde hoeveelheid kcal. binnen krijgt? Het lijkt me beter dan je vol proppen tegen je zin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Miilanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk dat het zelfs beter voor je lichaam is. Dan kan die het eerst rustig verwerken en dat vervolgens nog een keer doen. Zo houd je de spijsvertering op gang.

Momenteel probeer ik op gewicht te blijven. Ik heb er hard voor gewerkt en ik ben er trots op! Ik hoef alleen nog te werken aan een strakker lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 18:34    

Reageer met quote
Bedankt voor de reacties!

ik hoor alleen wel vaak dat je na 8 uur niet meer moet eten... hebben jullie daar ervaring mee?

groeten,

wendelin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 19:24    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je spijsvertering gaat gewoon door hoor, net als alle andere processen in je lijf, ik vind het flauwekul.
Ik neem vaak nog een schaaltje yoghurt met fruit rond een uur of 10, zodat ik niet met honger naar bed ga.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 19:55    

Reageer met quote
oke, nou dat klinkt goed.. ik ga de afgelopen dagen met honger naar bed en echt lekker slaap je dan niet. Een bakje yoghurt is een goed idee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 20:17    
Vrouw Weeggegevens   allysa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk dat de regel om niets meer te eten na 8 uur, is gebasseerd op mensen die tijdens tv/film-kijken snacken.
Er zijn ontzettend veel mensen die (dagelijks)vanaf half 9 voor de tv zitten met een schaal chips, nootjes, toostjes e.d.
Er lijkt mij ook niets verkeerds aan om 's avonds nog iets 'voedzaams' te eten. Dan bedoel ik iets met vitamines, vezels enzo ipv zoete, zoute of/en vette snacks Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 19:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1