Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(Vr)Eetdagboekje, Miranda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 231, 232, 233  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mirandaa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Yeah!!
Een kilo kwijt deze week! En dan ook nog ongesteld moeten worden, ik kan mijn geluk dus niet op 
Ik weeg nu op de kop af 75 kg, en dat wil zeggen dat ik OOK mijn 5% doel heb gehaald, ik ben dus SUPER trots!!

Goed.. nu op naar de 10%, een gewicht van 71,1 kg volgens de Weight Watchers. Voor mezelf heb ik (voor de vakantie) een klein tussenstapje gemaakt, en dat is IN de 72 kg wegen als ik naar Zakynthos ga. En of dat ??s morgens of ??s avonds op de weegschaal is, dat maakt me niet zoveel uit haha. Maar ik moet wel realistisch blijven, want zoals gebleken, ben ik niet een hele snelle afvaller?
Ach.. we zullen zien? die 5% heb ik in ieder geval in the pocket!

Have a nice day!

P.s. De ereader is besteld, het is een KOBO Glo geworden, kan 'm vanavond afhalen, zin in!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Heeft het toch zijn vruchten afgeworpen Miranda.
Ik herken heel erg je gevoel.
Ben nu al twee weken iedere dag een half uur aan het sporten, op mijn eten goed aan het letten en ben nog een onsje laat staan kilo kwijt. Maar ik moet volhouden maar het is wel frustrerend vind ik.

Maar goed.. volhouden dus Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013 11:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Miranda,

Denk dat je nu op vakantie bent maar hoe gaat het verder met afvallen nu ? Of vlak voor je vakantie ? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2013 9:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Miranda,

Denk dat je nu op vakantie bent maar hoe gaat het verder met afvallen nu ? Of vlak voor je vakantie ? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2013 9:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Miranda,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2013 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Katootje33
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight Watchers

Reageer met quote
hey miranda... tijd niet gezien... weegclub nieuw leven in blazen?
Hoe gaat het met je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Mirandaa

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey Katootje!
Dat is zeker lang geleden!! Hoe is het met jou!?

Hoewel ik nog even geduld moet hebben, stuur je op het juiste moment een berichtje!
Ik ben namelijk zwanger! Over 2 weekjes ben ik uitgerekend, en daarna zal ik vast weer aan de bak moeten om de kilo's er weer af te krijgen.
Heb overigens wel zo bewust mogelijk gegeten tijdens de zwangerschap, en me zo min mogelijk proberen te laten gaan..

Maar hier weer gezellig (mee) kletsen zeg ik natuurlijk geen Nee tegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015 11:55    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Mirandaa proficiat! Onthoud dat je kleine ukje eet wat jij eet, als dat geen motivatie is! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015 19:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wat ontzettend leuk Miranda!! Proficiat en straks helemaal als die kleine er is!! Leuk om dat te volgen de weegclubbaby Lachen
Gaat het goed met je? Knap dat je op je eten hebt kunnen letten, dat is best moeilijk omdat je toch sowieso dikker wordt.

met mij gaat het redelijk, heb veel perikelen achter de rug, nu lijntechnisch gezien moet ik de draad weer oppakken wat altijd moelijk blijft. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en me weer aangemeld bij de weightwatchers, dat helpt wel om weer de controle terug te krijgen. maar ik ben er nog lang niet....

tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2015 14:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En is de baby er al .. of bijna?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 feb 2015 20:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 231, 232, 233  Volgende
Pagina 232 van 233