Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vorderingen Voortzetten in de Vakantie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
helaas kitty. iets iets met de cookieinstellingen die reageren met virusbeschermer maar krijg het niet voor elkaar
we zijn goed bezig allemaaal. vandaaag goed gelopen.geen rottigheid genomen dus vooralsnog tevreden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:21    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
Body dysmorphia betekent dat je je lichaam anders ziet dan het is. In het Nederlands heet het 'ingebeelde lelijkheid' maar ik vind dat geen juiste naam. Je kan bijvoorbeeld overtuigd zijn dat je neus mismaakt is terwijl het 'gewoon een normale neus' is.

Ik ben goed bezig met wandelen. De laatste paar dagen wel iets meer brood gegeten dan ik zou willen, maar het waren moeilijke dagen. Zin om morgen weer met een smoothie te beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:24    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
ja, ik heb iemand gekend die dat had. Die leed er heel erg onder. Bedoelde je dat jij daar last van hebt? (Ik hoop van niet).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 23:03    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Ik maak geen 'vorderingen'. Ben sinds twee dagen suikers aan het eten en heb last van eetdrang en eetbuigedrag. Op tijd naar bed gaan lukt vaak wel maar dan val ik dus niet in slaap. WEL eet ik lekker veel groente bij de lunch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 23:05    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
nicky ik heb ook last van eetbuien ,en dat is heel vaak tussen 2 en 4 uur ,dus ik moet bij het ontbijt en lunch iets meer gaan eten .

en ik zal veel meer water moeten drinken .Ik heb zelden echte dorst

Ik had er 2 onsjes nog 4 onsjes te gaan dan ben ik gelijk gebleven deze week .

Buiten was erg koud vanmorgen ,nu schijnt de zon weer volop .

IK moet nog eten halen voor vandaag de koelkast is leeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 7:42    
Vrouw Weeggegevens   k58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wil graag mee doen.
Ben wel een week thuis van vakantie,we gaan in oktober nog een weekje weg
Misschien helpt dit sprintje om mijn vakantie kilo's er af te krijgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 9:21    
Vrouw   FRIDAY

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 10:08    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
Nicky, ik heb geen officiele diagnose maar ik herken mezelf er wel erg in. Zeker omdat ik nu met een soort andere kijk naar oude foto's kan kijken en zie dat ik het heel misvormd zag. Dat blijf ik mezelf nu ook vertellen als ik me voor mezelf schaam.

Naar dat het niet zo lekker met je gaat. Leg je de lat misschien iets te hoog voor jezelf? Ik heb zelf vaak een alles of niets houding, zo van: ik ga de héle week géén suiker eten en iedere dag even naar buiten. Dat werkt voor mij niet en dan heb ik het gevoel alsof ik faal. Opbouwen werkt voor mij beter, en dan eerst laag beginnen. Het is maar een idee hoor. Lach

Ik ben zelf een tikkeltje gefrustreerd omdat ik zo graag onder die 90 wil en het niet 'snel genoeg' gaat, wat belachelijk is want ik heb tot nu toe alleen groene hokjes en dat is prima. Gisteren gaf de weegschaal 92.2 en was ik blij maar vandaag weer 92.7 en dan ben ik droevig, terwijl ik weet dat het om zoveel redenen kan schommelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 10:10    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Gisteren een half uur te laat in bed. Suikers gegeten. Wel salade gehad bij de lunch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 10:10    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
VeganMama schreef:
Nicky, ik heb geen officiele diagnose maar ik herken mezelf er wel erg in. Zeker omdat ik nu met een soort andere kijk naar oude foto's kan kijken en zie dat ik het heel misvormd zag. Dat blijf ik mezelf nu ook vertellen als ik me voor mezelf schaam.

Naar dat het niet zo lekker met je gaat. Leg je de lat misschien iets te hoog voor jezelf? Ik heb zelf vaak een alles of niets houding, zo van: ik ga de héle week géén suiker eten en iedere dag even naar buiten. Dat werkt voor mij niet en dan heb ik het gevoel alsof ik faal. Opbouwen werkt voor mij beter, en dan eerst laag beginnen. Het is maar een idee hoor. Lach

Ik ben zelf een tikkeltje gefrustreerd omdat ik zo graag onder die 90 wil en het niet 'snel genoeg' gaat, wat belachelijk is want ik heb tot nu toe alleen groene hokjes en dat is prima. Gisteren gaf de weegschaal 92.2 en was ik blij maar vandaag weer 92.7 en dan ben ik droevig, terwijl ik weet dat het om zoveel redenen kan schommelen.

Ik weet niet of ik de lat te hoog leg. Op het moment staat alles zo'n beetje op zijn kop. Bij mij wil 'alles of niets' doorgaans zeggen dat ik OF me houd aan eetregels OF ik heb eetbui na eetbui...
Het is lastig.
Vandaag probeer ik vooral te zorgen dat ik de 'gezonde dingen' in elk geval naar binnen werk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 14:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12