Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voortgang afslanken gwijma

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gwijma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Vandaag het dagmenu uit boek van SB volgen:
250 gr yoghurt, 1 peer, 1 st brood en 1 volkoren cracker, worteltjes, en avondeten weet ik nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jul 2016 6:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond als avondeten: aardappeltjes met een heel klein beetje jus, helft van een toch al kleine gehaktbal, sperzieboontjes, komkommer, yoghurt met wat flakes (dat laatste staat niet in het SB boek, maar geeft net een wat meer gevuld gevoel).

Vandaag: 1 beschuit met geitenkaas (in boek van SB staat ontbijtkoek maar dit leek mij gezonder), 1 bruine bol met wat hageslag (overgehouden door zoonlief en zonde om weg te gooien), 1 vokoren cracker met geitenkaas, 1 vokoren cracker met light salami, 1 appel, komkommerwater (als verrassing door dochterlief voor mij klaargezet in de koelkast) en avondeten nog onbekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2016 11:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het avondeten was aardappelen, spinazie, gehaktballetje, yoghurt met flakes.

Woensdag: 1 boterham met appelstroop, fruit, bruin bolletje met wat hagelslag, 250gr optimel yoghurt, fruit, buffet met van alles en nog wat

Donderdag: 1 krentenbol, 4 droge creamcrackers, 2 stukken brood, meloen, bloemkoolquiche, yoghurt met flakes

Vandaag: 1 cracker met sandwich spread, 1 beschuit met geitenkaas, 1 cracker met geitenkaas, 205gr optimelyoghurt met peer en cruesli, 2 wilde perzikken, avondeten nog onbekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2016 11:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het avondeten op vrijdag was een restje van de tortelini ovenschotel, wat yoghurt met flakes.
Zaterdag: 1 volkoren cracker en een meergranen beschuit ( beide met hagelslag omdat het weekend is), 3 droge creamcrackers, salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat, gerookte kip, aardbei/sinaasappelsap, 1 wilde perzik en een klein stukje meloen, spaghetti bolognese en yoghurt met flakes. Zelfs op de zaterdagavond niet gesnoept.....

Wel heel veel fruitwater gedronken. Wat een fantastische uitvinding, zo'n beker met een houder erin waar je fruit e.d. in kunt doen. Ik drink nu veel meer water. Heerlijk met komkommer of citroen/muntblaadjes. Voor vandaag heeft dochterlief een flesje klaargemaakt met frambozen/muntblaadjes.

Vanmorgen de dag begonnen met kwark/appel/cruesli.

Een mooi resultaat op de weegschaal vanmorgen: 0,6 kg eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2016 7:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo,dat is een leuke verassing. Op de weegschaal staan na twee weken vakantie in Frankrijk: 67,6 kg. Had ik echt niet verwacht. Maar wel veel beweging gehad. Zwemmen en in de bergen wandelen. Aan de andere kant ook regelmatig een biertje of een wijntje gehad. Maar zo goed als geen tussendoortjes. Alleen ontbijt, lunch en avondeten. Nu is de uitdaging dus om op dit gewicht te blijven of nog proberen op de 66 of 65 kg uit te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2016 8:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14