Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voortgang afslanken gwijma

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gwijma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Tevreden met het resultaat tot nu toe. Gisteren wel wat een "smokkeldag" gehad. Stukje kwarktaart, ijsje en misschien wat te veel bij het buffet bij de bijeenkomst gehad. Maar..het was allemaal lekker en vanaf vandaag dus maar weer gewoon streng verder. Ben dus nu eigenlijk al benieuwd wat volgende week maandag het resultaat zal zijn Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 10:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niks eraf en niks erbij. Blij mee, want zo nu en dag toch wel wat afgeweken van de planning. Broeken zitten allemaal wel wat minder strak en bolle buik/opgeblazen gevoel is verminderd. Ik eet nog maar heel weinig brood. Mis het ook niet. Vanavond weer een vergadering waarbij normaal gesproken broodjes geserveerd worden, maar heb aangegeven dat ik graag een salade wil. Veel bewegen lukt op het moment niet ivm pijnlijke knie. Zelfs op het werk neem ik nu meer de lift dan de trap. Hoop dat dit gauw weer beter wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 5:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, eindelijk weer wat grammen eraf. Stond al 4 weken stil terwijl ik niets snoepte. Vandaag en morgen maar even kijken hoe het gaat. Twee dagen congres met lunches en aansluitend etentjes.... Van alles maar met name wat nemen of zo. We zien volgende week wel wat het resultaat zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 5:02    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Nog ff en je bent je extra gewicht al weer kwijt,

succes meis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 10:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas een rood vakje afgelopen maandag, maar had ik ook wel verwacht. Een aantal dagen weg geweest en toen toch wat andere dingen gegeten dan normaal. Morgen maar weer even een tussendoor-weegmomentje. Gaat volgens mij wel weer de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2015 19:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een mooi stabiel gewicht de laatste weken. Nu maar even proberen of het nog wat naar beneden kan. Dat zal waarschijnlijk toch ergens door wat meer beweging moeten komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Zou je het leuk vinden als ik je startgewicht naar het hoogste gewicht wat je ooit hebt gewogen aanpas?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 10:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds lange tijd begint het gewicht weer met een 68 Erg blij . Zit dichter bij de 69 dan bij de 68, maar toch. Vorige week niet op de weegschaal gestaan, want was in Antwerpen waar ik geen weegschaal had. Heel veel gewandeld daar en weinig gesnoept. Zo maar een beetje doorgaan de komende tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 16:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En toen was het weer 70 Huil huil . Kerstkilo's en onregelmatig eten door operatie dochter. Maar ff kijken of het er weer af wil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2016 8:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas, vanmorgen gaf de weegschaal 71,1 aan. Een hele tijd niet gewogen, maar alle kleding zat weer wat strakker. Niet echt een verrassing dus. En waar komt het door? Heel veel eten en snoepen doe ik niet. Maar veel bewegen ook niet. Veel lichamelijke klachten de laatste tijd. Gister nog enorme hoofdpijn en de dag daarvoor oorpijn. Toch maar weer eens gaan noteren wat ik eet en proberen meer te bewegen. De dagen worden weer wat langer dus hopelijk is het in de avonduren nog mogelijk weer wat te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 7:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14