Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voortgang afslanken gwijma

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gwijma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Het heeft resultaat: vanmorgen gaf de weegschaal 69,2 aan Lach. Het weekend zal het wel weer wat de andere kant op gaan..... Vanavond nl. uit eten met een vriendin en morgen dagje naar Pa op de camping.

Eten vandaag (tot het etentje Lach:
250ml sojamelk met havermout, bosbessen en agavesiroop
1 volkoren beschuit met magere kaas
250 ml optimel yoghurt met maaltijdshake
1 peer
1 appel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 10:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een tijdje afwezig geweest, maar ben weer terug. Genoten van 4 weken vakantie. Lekker thuis omgerommeld en geklust. De weegschaal gaf aan het begin van de vakantie 70,4 aan en vanmorgen 71,5. Tijd om weer wat actie te ondernemen. Maar weer eens een boek van SB erbij gepakt en kijken wat haalbaar is. Onder de 70 moet toch zeker weer lukken.....
Begonnen met een ontbijtje van yoghurt met appel plus pijnboom- en pompoenpitten. Laat de lijnzaad nu maar zitten want daar wordt ik enorm beroerd van. Blijkbaar kunnen mijn darmen dat niet zo goed aan sinds de galblaas eruit is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 5:50    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug, wil je dat ik je startgewicht aanpas?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 10:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee, startgewicht aanpassen hoeft niet. Deze historie behouden is prima.
Gaat tot nu toe goed. Gisteren als tussendoortjes een volkoren beschuit met geitenkaas (ochtend) en peer (middag). Als lunch twee volkoren crackers met vleeswaren. Avondeten: aardappelen met bloemkool, klein stukje gehakt en wat magere yoghurt met wat flakes als nagerecht.
Vandaag ontbijt: yoghurt met appel en zonnebloem- en meloenpitten. Tussendoortje: volkoren beschuit met geitenkaas, lunch: foccacia met geitenkaas en een tonic, tussendoortje: peer, avondeten: aardappelen met rodekool/appel, stukje gehakt en wat magere yoghurt met wat flakes.
Zometeen maar even de wandelschoenen aan en een lekker stuk te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 18:11    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Mooi dagje voor mij heb je een droomgewicht Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 18:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat goed.
Woensdag begonnen met twee volkoren crackers, 1 met magere kaas en 1 met vruchtenhagel, tussendoor een flesje ontbijtdrink, lunch: twee stukje koolhydraatarm (1x geitenkaas en 1x vleeswaren), tussendoor appel en avondeten aardappelen metsperzieboontjes en als nagerecht wat yoghurt met wat flakes. Op aandringen van dochterlief die een wolkencake had gebakken het laatste stukje genomen. Als beweging een kwartier paard gereden.

Vanmorgen de verleiding kunnen weerstaan om al op de weegschaal te stappen. Ik wil dit maar 1x per week doen. Dus wachten tot maandagochtend....
Vanmorgen begonnen met twee beschuitjes (1x magere kaas en 1x vruchtenhagel). Zometeen een lekkere appel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 8:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmm, vandaag weegdag. Resultaat was niet helemaal wat ik gehoopt en verwacht had: 400 gram eraf. Ben best wel streng geweest, dus had eigenlijk wel een beter resultaat verwacht Sip. Maar toch: er is wat af. Gewoon doorgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2015 11:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kon het vandaag niet laten om toch even op de weegschaal te gaan staan: 70,3 kg. Gelukig maar dat er nu wat meer af is. Geeft nog meer moed om vol te houden.
Probeer zo veel mogelijk de planningen uit het boek van SB aan te houden, maar wijk er soms ook wel wat van af als ik iets niet in huis heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2015 10:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat moet ik dus niet meer doen: tussendoor op de weegschaal gaan staan. Vorige week woensdag nl. 70,3 en vandaag weer 70,6 Sip. Maar ten opzichte van de vorige weegdag toch een halve kilo er af. Had toch wel iets meer verwacht, want ben best wel heel streng geweest (zonder dat het moeite kost). Zelfs in het weekend.

Zaterdag begonnen met havermout, tussendoor bechuit met geitenkaas, lunch: broodje met osseworst, geen tussendoortje in de middag, diner: spaghetti en daarna wat yoghurt. Bij het buurtfeestje alleen 1 klein glaasje witte wijn gedronken. Zondag: kwark met appel, tussendoor een koek (kan moeilijk Nee zeggen als ik even bij mijn vader ben), lunch een stukje koude pizza, geen tussendoortje, diner kip tandorri en een beetje yoghurt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015 9:13    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ze zeggen dat je het beste op dezelfde dag met dezelfde kleding aan moet wegen, maar ik kan het ook niet laten om er op te springen.
En je bent toch afgevallen super dagje dus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015 9:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14