Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Voorstelrondje; Moos

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moosie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: GOK

Reageer met quote
Dag allemaal,

Mijn naam is Moos en ik ben 30 jaar. Een aantal jaar geleden ben ik begonnen aan een zittend beroep, waarbij ik in rap tempe 15 kilo ben aangekomen. Hiervoor stond ik namelijk voor de klas en kreeg ik voldoende beweging, en door de drukte vaak weinig tijd om te eten.

Ik voel me totaal niet happy met het aantal kilo's wat ik nu heb, dus het is hoog tijd om er wat aan te doen. Zondagochtend wees de weegschaal 77 kilo aan! Ik ben sinds 3 december begonnen aan de GOK lifestyle. Ik wil mijn eetpatroon omgooien in plaats van gaan diëten. Ik heb een aantal keer een dieet gevolgd (sonja Bakker en Cambridge), maar dat kwam er op neer dat ik de hele dag alleen maar aan eten kan denken. Ik heb deze diëten ook niet langer dan 2 weken vol gehouden. Nadeel was dat ik standaard weer wat aankwam na het stoppen.

Nu dus tijd voor een nieuw begin. Om een stok achter de deur te hebben en om tips op te doen ben ik een dagboek begonnen. Ik hoop op jullie steun en kennis om mijn eetpatroon standaard te veranderen.

Groetjes,
Moos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Moos, van harte welkom bij de weegclub.
Je bent er mooi op tijd bij en GOK is een fijne levensstijl

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Grip op koolhydraten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 12:25    

Reageer met quote
Bedankt voor je snelle reactie Ellen!

Ik heb al een begin gemaakt met een eetdagboek. Een goede manier om mijn ontwikkelingen wat inzichtelijk te houden! Verder nu eerst de site aan het ontdekken en kijken wat er mogelijk is.

Gelijk je tip ook gevolgd en een ticker aangemaakt. Hopelijk werkt ie!

Groetjes

Dagboek van Moosie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 13:26    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Zo te zien wel! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 13:39    

Reageer met quote
Jaja haha goed he! Ik was ook helemaal in mn nopjes ermee Lach Kan ik ook een link naar mijn dagboekje maken en eronder zetten? Ik zit de forums al wat af te sporen, maar kan dat niet vinden.

Nu die ticker nog laten bewegen, hopelijk gaat dat de komende weken gebeuren!!

Jij bent al mooi bezig trouwens, Kaatje! Wat ben je al een mooi aantal kilo's kwijt! Ben je ook aan het GOKken?

Dagboek van Moosie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dagboek-Link staat in je profiel klik op je naam en je ziet hem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Melissa1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Moos,

Heel veel succes! Net als jij ben ik ook pas begonnen.
Ik kan me (net als zoveel dames waarschijnlijk hier) heel goed voorstellen dat je je niet helemaal happy voelt met de aangekomen kilo's. ik ben ervan overtuigd dat op deze manier straks de ticker de goede kant op schuift!

Groetjes, Melissa

[url=http://www.weegclub.nl/]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 20:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1