Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

voorstellen uit het land van wijn en kaasjes..

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Heloise
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal
Vandaag overschreed ik een grens.. die van 65kg. Nee, niet schokkend bij een lengte van 1.73m. Maar heel langzaam - wel steeds sneller - komen de (kilo)grammen eraan. Volgend jaar word ik 50 en ik wil mijn toename van mijn gewicht niet afdoen met 'het is de overgang'. Ik wil gezond blijven eten en meer bewegen. Ik heb een stok achter de deur nodig.. of misschien wel meer een schop onder de kont. Ik woon in Frankrijk. Elk gesprek gaat over eten. Daar komt bij dat een volle vrouw hier graag gezien wordt. Dus die hulp ga ik niet van mijn omgeving krijgen..Wat een geluk zeg dat ik er een club bestaat ... ik sluit me graag aan. Ik heb het idee dat ik niet eens zo veel kan wegstrepen.. eet best gezond en bewust...eet en drink al tijden weer matig (houd errug van wijntjes en alle Franse kaasjes). Dus er moet meer bewegen in het programma. En het lijf neigt naar lui. Ik heb een beetje aanmoediging nodig. Aankomende kerst wil ik 60 kg wegen. Ik voel me nu met die buikrol en fluffiebovenbenen niet meer meer prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2015 16:42    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Heloise, van harte welkom bij de weegclub.
Ook mensen die van Franse kaasjes en wijn houden zijn hier welkom hoor Lach Heel slim dat je op tijd aan de bel trekt. Je hebt een fijn doel uitgekozen, dus hup aan de (Franse) slag...

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Odette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2015 19:38    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Heloise. En veel succes hoor! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2015 1:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1