Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Matisse
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sporten

Reageer met quote
Ik ben "Matisse" en ik heb me vandaag ingeschreven bij de sportschool. Ideaal moet ik 40 a 45kg kwijt. Dit in combinatie met gezond eten moet al een goede stap zijn.
Ik ben postbezorger en heb een hele dierentuin aan huisdieren.

Mijn eerste doel is de 2 cijfers halen op de weegschaal, alles wat meer is, telt als extra Erg blij

Maandag heb ik mijn eerste begeleiding in de sportschool, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mei 2022 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Matisse, van harte welkom bij de weegclub.
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt, kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Dini

Laatst aangepast door Dipinipi op ma 27 jun 2022 14:54, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 16:09    
Vrouw Weeggegevens   MissJackson

Dieet: Vegetarisch en gezond

Reageer met quote
Hoi, ik heb me vandaag aangemeld, maar zie meteen dat de weegclub er misschien mee stopt? Groet, Miss Jackson, 63 jaar oud, vegetariër.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
MissJackson schreef:
Hoi, ik heb me vandaag aangemeld, maar zie meteen dat de weegclub er misschien mee stopt? Groet, Miss Jackson, 63 jaar oud, vegetariër.

We zijn nog aan het overleggen Dini neemt veel taken over op dit moment
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 31 mei 2022 11:45    
Vrouw   LotteKB

Reageer met quote
Boehoesnifsnif! Ik ben net lid geworden, kijk wat rond op het forum en lees nu ineens dat de weegclub mogelijk stopt? Wat ontzettend jammer zou dat zijn!

Ik ben blijkbaar weer eens te laat ergens achter gekomen ;-)
Nou ja, ik hoop dat het niet klopt en de weegclub wel gewoon doorgaat Lach

Xxx Lotte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 16:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
LotteKB schreef:
Boehoesnifsnif! Ik ben net lid geworden, kijk wat rond op het forum en lees nu ineens dat de weegclub mogelijk stopt? Wat ontzettend jammer zou dat zijn!

Ik ben blijkbaar weer eens te laat ergens achter gekomen ;-)
Nou ja, ik hoop dat het niet klopt en de weegclub wel gewoon doorgaat Lach

Xxx Lotte

Blijf maar lekker hier voorlopig blijf ik nog, ga je wel in je profiel je weeggegevens invoeren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 17:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1