Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw   smina
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Yaasmina en ik ben altijd zwaar geweest maar nu ben ik echt erg zwaar en dit zorgt ervoor dat ik me rot voel lichamelijk en geestelijk. Ik wil zo graag afvallen maar tot nu toe lukt het maar niet en ik hoop zo graag dat ik hier de motivatie en steun krijg waardoor het wel lukt. Ik weet dat het kan want ik ben ooit op eigen houtje veel afgevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 16:09    
Vrouw Weeggegevens   dommy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Yaasmina, niets aan he, dat overgewicht.
Maar de eerste stap heb je al gezet en nu gewoon doorgaan.
Hoe ben jij van plan om af te vallen en vol te houden?

Ikzelf gebruik 2 maaltijdvervangers en 1 warme maaltijd per dag, ik zwem 3a4 x per week en ga veel op de fiets, hiermee hoop ik af t e vallen en vol te houden.Het is goed te doen.

Ben hier nu overal wat aan het rondneuzen, is ook leuk om te doen, wens je succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 19:02    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hallo Yaasmina, van harte welkom bij de weegclub. Ik weet bijna wel zeker dat je hier je motivatie en steun kunt vinden die je nodig hebt. Mij helpt het heel goed. Kijk rustig rond en vraag wat je wilt. Ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 22:24    
Vrouw   smina

Reageer met quote
Bedankt Morgenrood en Dommy
Ik hoop zo dat ik hier de inspiratie vind en echt begin met afvallen, ben het overgewicht zo zat Huil huil Sip Sip Sip Sip

Op dit moment doe ik alles lopend en op de fiets en in het weekend loop ik wat langer samen
ik probeer gezond te eten maar tot nu toe merk ik weinig helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 nov 2017 16:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1