Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dommy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo, ik ben al een aantal weken weer aan het proberen om af te vallen. zoals je kunt zien heb ik ernstig overgewicht.Ik ben een vrouw van 45, ik werk gemiddeld 30 uur in de week en voor de rest zwem ik nu 3x per week, ik probeer vaker te fietsen, wat wel lukt en wil meer gaan wandelen, wat minder lukt.
Verder probeer ik me aan 3 maaltijden per dag te houden, met als tussendoortjes fruit, maar ook weer niet teveel, ik drink veel water en verder koffie en thee.
Heb even geprobeerd om met shakes af te vallen, maar op de 4e dag toch weer begonnen met eten, dat bevalt beter en daarbij val ik ook wel af, met de shakes voelde ik me misselijk, zweterig en veel hoofdpijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo D, van harte welkom bij de weegclub.
Je hebt al een leuke start gemaakt ook bewegen erbij zal zijn vruchten afwerpen, wandelen kan je met kleine stukjes proberen bv van lantaren tot lantaren als dat goed gaat neem je er een lantaren bij en voor je het weet maak je 10.000 stappen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 1:08    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Dommy....goed op weg zie ik...succes Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 okt 2017 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1