Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lieke65
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten Voedingscentrum

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Lieke en 51 jaar.
Afgelopen jaren flink aangekomen door oa maaltijden overslaan en anti depressiva. Van de medicatie kom ik helaas nooit meer af maar met behulp van begeleidster, dit forum en voedingscentrum wel weer gezond gaan eten en geen maaltijdrn overslaan om zo toch weer wat kilo's te verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 15:32    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lieke, welkom bij de Weegclub. Medicatie is nooit heel prettig. Maar een maaltijd overslaan is ook niet goed. Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier. Zet 'm op.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Lieke, van harte welkom bij de weegclub.
Nee maaltijden overslaan werkt meestal niet op de lange duur
medicatie altijd lastig...

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 17:15    

Reageer met quote
Dank jullie wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hartelijk welkom op de weegclub en gewoon 3 maaltijden nemen en eventueel ook 3 tussendoortjes. Maar wel gezonde maaltijden en inderdaad kun je beter geen maaltijden overslaan. Die krijg je dubbel terug , dus niet doen ! ( ook geen ontbijt...)

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 17:14    

Reageer met quote
Ben nu al 2 dagen aan het ontbijten en lunchen en tussendoortjes. Suiker geschrapt.ik vul dagboek in bij voedingscentrum. Als ik diverse apps bekijk geven ze 1800 a 1900 kcal aan.
Afijn ik hou dat even vol en dan steeds lager gaan zitten. Vind wel heel apart dat ik nu meer eet maar gezonder.
Ook heb ik begrepen dat ik niet moet schrikken als er niets af is of zelfs bij want mijn lichaam schijnt in spaarstand te staan door maar 1x per dag te eten. Apart dat ik dan toch 117kgvweeg. Pfff eten of af te vallen blijft het apart vinden smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 18:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1