Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hey allemaal!
Ik ben Angelique 31 jaar en ik kom uit Rotterdam.
Ik heb drie kids van 10 9 en 5 jaar.
Twee jaar geleden was ik flink afgevallen van 78 naar 68 en ik was echt trots op mijzelf. Vorig jaar januari dacht ik dat het ook beter was om te stoppen met roken, ik was immers al een jaar op gewicht gebleven en wilde nu een stap verder.
Ik ben nu ook een jaar gestopt met roken maar in een jaar tijd 22 kilo aangekomen.
Zo erg dat ik soms gewoon spijt heb dat ik ben gestopt met roken, en af en toe de neiging heb om het maar gewoon weer op te pakken. Maar dat zou ook weer zonde zijn en dus laat ik dat niet toe.

Ik heb al een hoop geprobeerd de laatste maanden, ik beweeg al heel erg veel, ik fiets overal heen naar mijn werk, en dat is echt overal in Rotterdam en ik probeer als ik tijd heb ook nog oefeningen te doen thuis. Dat is wel het lastige aangezien mijn vrije tijd erg beperkt is, met werk en drie kinderen. Ik werk namelijk ook s'avonds.

Vandaar dat ik nu hier op de site ben gekomen, en hopelijk met de steun van medestanders.
Ik wil gaan beginnen aan een koolhydraatarm dieet.
Ik heb er nog geen idee van wat dit inhoudt en ik ben er nog wat dingen over aan het opzoeken. Maar dat lijkt me het beste voor mij, aangezien ik wel echt een aardappel eter ben en alle andere koolhydraten die volgens het dieet niet mag. Het zal echt een drastische verandering zijn en dat zal misschien wel helpen.

Alleen eet ik liever geen vlees, ik ben geen vegetariër maar ik eet liever niet te veel. Vis daar in tegen vind ik wel oke, zolang het geen garnalen zijn of ander schaal dieren. Dus het is nog een hele zoektocht naar de juiste manier.

Mochten hier nog mensen met tips zijn of lekkere recepten dan hoor ik het graag. Lach

Meer weet ik nu eigenlijk niet te vertellen.
Dus tot zover over mij.

Groetjes Angelique

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 mrt 2017 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Angelique , van harte welkom bij de weegclub.
Er staat hier bij INFO lowcarb: veel info voor je lees daar maar eens op je gemak door ook recepten genoeg

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 mrt 2017 5:04    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Angelique

goed dat je gestopt bent met roken...ook al geeft dat een paar kilo meer...scheelt veel voor je gezondheid en je portemonnee Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 mrt 2017 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
van harte welkom Angelique

goed dat je gestopt bent met roken...ook al geeft dat een paar kilo meer...scheelt veel voor je gezondheid en je portemonnee Erg blij

Dank je, ja het scheelt zeker al rookte ik niet erg veel. Maar met die prijzen nu zou ik wel duurder uit zijn haha.
En helaas die kilo's had ik er liever niet bij gehad Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 mrt 2017 12:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1