Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen?

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   PakeJeep
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo,
Ik ben Pake Jeep en kom van Fryslân.
Mijn gewicht is ruim bemeten en we zijn doende er wat vanaf te krijgen.
Streef gewicht is 125 kg, wetende dat mijn geboortegewicht onbereikbaar zal zijn.

Dagelijks een drie kwartier op de hometrainer en pogen gezond te eten.

Heb je vragen stel ze.

Better steande stjerre, dan op de knibbels libben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2017 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Pake, van harte welkom bij de weegclub, en dit welkom komt van iemand die haar roots in Limburg heeft .
Poging om gezond te eten wat dacht je ervan om suiker en snacks te laten staan met het bewegen erbij kom je dan toch een eind in de richting dus kom op Friese jongen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2017 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Pake, Nee je geboorte gewicht, dat gaat hem niet worden. Ik val van me stoel van het lachen! Maar flink wat eraf, dat zou moeten kunnen. Je bent al goed bezig, extra bewegen helpt vast en zeker. Veel succes (en plezier) hier. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 feb 2017 1:34    
Man Weeggegevens   PakeJeep
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wellicht wat meer informatie, om te voorkomen, dat men dingen roept die eigenlijk overbodig zijn.
Ik ben naast het feit, dat ik diabeet type II ben ook gebonden aan een rolstoel. Het extra bewegen is dus nogal beperkt. Dagelijks mag ik van mijn huisarts een behoorlijke hoeveelheid insuline spuiten naast de diverse medicijnen, je begrijpt dat suiker slechts mondjes maat (alleen als het een essentieel onderdeel van een recept is en echt niet kan worden vermeden) wordt gebruikt. Maar tot nu toe wilde het gewicht maar niet minderen.

De hometrainer hebben we voornamelijk in gebruik genomen, om de conditie wat op te vijzelen. Augustus 2015 (bijna gelijk met Johan Cruyff) kreeg ik de diagnose longkanker en was na een 25 bestralingssessies uitbehandeld. Opereren was niet mogelijk en ook de chemo zou mijn lichaam niet aan kunnen.
We zijn nu in 2017 en ik ben er nog, Johan Cruyff en Piet Keizer hadden dat geluk niet. Bij de laatste controle was de kanker behoorlijk kleiner geworden en er waren geen tekenen van uitzaaiingen. We blijven de hometrainer wel dagelijks gebruiken, maar dat die een bijdrage zou gaan leveren aan gewichtsvermindering, ik betwijfel het.

Dit jaar hebben we als doel gesteld, dat we in november a.s. ons gouden huwelijksfeest kunnen vieren, alles wat daarna komt is meegenomen.

Nee, ik schrijf dit niet om medelijden op te wekken, sterker nog, ik heb daar absoluut geen behoefte aan. Ik ben niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn, die door het roken in deze situatie is gekomen.

Het verduidelijkt wellicht wel, waarom bij mij niet alle maatregelen en inspanningen het gewenste resultaat hebben. Ik kan daar goed mee leven.

Better steande stjerre, dan op de knibbels libben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 feb 2017 14:05    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Nou dat is zwaar klt wens je hier veel steun en succes toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 feb 2017 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Pake, dat is een zware weg die je al afgelegd hebt. Fijn dat je zoveel tijd hebt gekregen nog! Op naar het huwelijksfeest hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2017 1:22    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom hier en wat beschrijf je deze nare ziekte dapper. Positief blijven helpt ook ! Dat doe je zeker en hoop dat jullie een mooi huwelijksfeest kunnen vieren . sterkte hoor !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat is zeker zwaar....
ik hoop ook dat je een mooi feestje kunt vieren
ik heb begrepen dat diabetes en afvallen nogal lastig samen gaan

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Wil je ook graag welkom heten en erg veel succes wensen met afvallen.
Het leven heeft je behoorlijk op de proef gesteld, ik hoop dat je nog een lange mooie tijd is gegeven.
Zoals Missy zegt, op naar het huwelijksfeest!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2017 14:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1