Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Voorstellen - Sandra

Auteur Bericht
Vrouw   SandraGoerd
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hi iedereen, ik ben Sandra. Ik ben sinds gisteren begonnen met het Sonja Bakker dieet. Ik ga namelijk over een aantal weken LAST MINUTE op vakantie . Last minute, is echt DE drama. Hoe ga ik ooit op tijd in shape komen.... ik wil het liefst nog 10 kilo afvallen in een maand tijd...
Iemand goede crash dieet ideeën? Die 10 kilo moet er echt af.
Graag hoor ik jullie adviezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Sandra,

ik weet niet hoeveel kilo je écht te zwaar bent, maar 10 kilo in 1 maand is een hele opgave voor iemand die 40 kilo af zou moeten vallen om een beetje in shape te komen. Als je minder overgewicht hebt, lukt dit op geen enkele verantwoorde manier.
Misschien toch overwegen je doelen een beetje bij te stellen?
Kijk ook even op de pagina's speciaal voor Sonja Bakker, daar weten ze er zeker meer van

Succes en groetjes, Kathinka

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 13:55    
Vrouw   SandraGoerd

Reageer met quote
Hi Kathinka,

Bedankt voor je reactie. Ik ben 1.77 en weeg nu 80 kilo en wil naar 70. Ik ben er wel van overtuigd dat dit moet lukken als ik 5 dagen in de week ga sporten en heel weinig eten. Is maar voor een maandje. Zal niet heel schadelijk zijn toch.
Bedankt voor de tip! Ik ga ook even op die pagina kijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Sandra, van harte welkom bij de weegclub.
Dr Frank zegt dat je een kilo in de week kan afvallen hier wat info
https://www.weegclub.nl/forum/info-dr-frank-dieet-f206.html

En ook wat info over ons forum maar dat werkt alleen als je alles invoert in je profiel

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 20:48    
Vrouw   SandraGoerd

Reageer met quote
Hi Ellen,

Bedankt!! Zo'n eetdagboekje bij houden lijkt me leuk! Ik zal wat mee informatie invullen in mijn profiel in de loop van de week.
Ik hoop dat ik hier extra motivatie uit haal Erg blij

Fijne & gezonde dag iedereen! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 9:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1