Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorstellen Jomar

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hai allen,
Sinds 20 januari ben ik (weer) begonnen met koolhydraatarm eten.
5 jaar terug met succes hiermee 20 kilo afgevallen, maar helaas zijn de kilo's er in de loop van de tijd weer bijgekomen. Plus 7 extra Rollende ogen
Er moet dus echt een knop om, het niet als een dieet zien maar als een levensstijl. Hoe jammer ook, daar ik vooral dol op chocola ben. Maar ik kan er geen maat mee houden, een reep moet op...dus voorlopig geldt een totaalverbod op chocola.
Nu na 9 dagen is de chocola/suikerbehoefte gelukkig alweer flink aan het afnemen en zijn de eerste 2 kilo's eraf.
Ik ga er voor, en de weegclub lijkt me een goed steuntje in de rug Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017 17:13    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
hoi hoi

welkom hier en heel veel succes met je afval plan..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017 18:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel!
De vorige keer heb ik strikt het Atkins dieet gevolgd. Nu wil ik het iets minder streng doen en gewoon gezondere keuzes maken met minder koolhydraten. Ik eet een boterham of 2 knackerbrood met kaas of vleeswaren als ontbijt.
Dat is ook wat makkelijker met mijn werk daar ik 2 maal per dag in de kantine eet. Als lunch is er ruime keuze uit een saladebar, dus dat is prima. s' avonds vlees of vis met groente en salade.
Tussendoor een stukje kaas, olijven of wat nootjes.
Verder snuffel ik hier bij de recepten om veel afwisseling te kunnen hebben. Fijn forum Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017 18:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Jomar , van harte welkom bij de weegclub.
Goed dat je de chocola en suiker laat staan dan heb je al een goed begin

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Jomar! Khd arm kan een prima levensstijl zijn om af te vallen (en daarna je gewicht te behouden vooral). Ik wens je heel veel succes en plezier hier! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 0:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Jomar
het afkicken van de suiker is stap 1...een hele belangrijke zelfs,de rest komt ook wel weer

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 16:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor het welkom allemaal.
ja de suikerverslaving overwinnen is de belangrijkste stap. Hele discussies hou ik (stilletjes Uitlachen ) met mezelf. Nu is het vrijdagavond, dan mag ik toch wel genieten van wat chocola/Nee want je houdt geen maat en doet de hele week bewust eten teniet. (en het duurt lang om een kilo kwijt te raken, maar schijnbaar is het erg makkelijk om die er in het weekend weer bij te krijgen)
Vandaag reed ik langs de winkel toen ik uit mijn werk kwam en weer kwam dat duiveltje 'zal ik...?' Maar Nee, toch doorgereden gelukkig.
Grootste hulp hierbij is dat ik de laatste tijd een erg opgejaagd gevoel kreeg na het eten van (teveel) chocola, en na wat lezen op internet kwam ik het metabolisch syndroom (insulineresistentie) tegen en ben daar wel van geschrokken. Dus nu sterk zijn, en zuinig op mijn lichaam zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 16:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1