Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voorjaars-schoonmaak!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik was gisteren zo gruwelijk moe dat ik niets heb gedaan. Behalve 2x naar de post fietsen dan. Ik schuif de planning van gisteren op naar vandaag. Zonder de extra, 's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag begonnen aan de keuken te spring cleanen.

Bed opgemaakt
Afwas gedaan
Vuilnis weg
Checklist maken Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 13:32    

Reageer met quote
Niets gedaan aan mijn taken vandaag!
Dat wordt morgen aanpoten!!

Vanmiddag onverwacht naar een oud-collega. Ze had haar kleren uitgezocht, of ik er nog wat van wilde hebben. Daar was ik wel voor in Lach Alles 1 tot 2 maten kleiner dan ik nu draag. Maar het afvallen gaat zo hard, dat past vast snel.
Het allermooiste is een zomerjack dat ook nog past! Ik had nog 2 jacks in de kast gevonden maar eigenlijk waren die toch aan de grote kant. Maar ik dacht dat ik het er maar mee moest doen deze zomer. Nu hoeft dat dus niet Erg blij

Heb alles met de fiets vervoerd. Gaat steeds beter dat fietsen. Scheur al aardig door de bochten Lachen Zaterdag, toen ik hem net opgehaald had, durfde ik niet eens door de bochten Schaam Schaam

Vandaag ook de -60kg bereikt!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Scam schreef:
Vandaag begonnen aan de keuken te spring cleanen.

Bed opgemaakt
Afwas gedaan
Vuilnis weg
Checklist maken Rollende ogen

Goede start!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 22:13    

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Niets gedaan aan mijn taken vandaag!
Dat wordt morgen aanpoten!!

Vanmiddag onverwacht naar een oud-collega. Ze had haar kleren uitgezocht, of ik er nog wat van wilde hebben. Daar was ik wel voor in Lach Alles 1 tot 2 maten kleiner dan ik nu draag. Maar het afvallen gaat zo hard, dat past vast snel.
Het allermooiste is een zomerjack dat ook nog past! Ik had nog 2 jacks in de kast gevonden maar eigenlijk waren die toch aan de grote kant. Maar ik dacht dat ik het er maar mee moest doen deze zomer. Nu hoeft dat dus niet Erg blij

Heb alles met de fiets vervoerd. Gaat steeds beter dat fietsen. Scheur al aardig door de bochten Lachen Zaterdag, toen ik hem net opgehaald had, durfde ik niet eens door de bochten Schaam Schaam

Vandaag ook de -60kg bereikt!! Erg blij

Gefeliciteerd Liesbeth met je -60 kg! Tjonge. Wat een verandering moet dat zijn.

En leuk, een mooi jack om het te vieren, gratis voor niets!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 22:14    

Reageer met quote
Ben moe en nog steeds niet echt 'prut'. Vandaag de eerste bijeenkomst gehad van een mindfulnesstraining en naar de tandarts geweest en moe, moe, moe verder dus niks gedaan. ja, de vaatwasser uitgeruimd. That's it.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 22:15    

Reageer met quote
Jammer is dat he Nicky? Je wilt wel maar je lijf weigert dienst.

Ik heb mijn hele programma door elkaar gegooid. Ik deo nu maar even wat me voor handen komt.
Mijn hele kleerkast uitgezocht (had ik een week of wat geleden ook al gedaan) en hij is nu bijna leeg! Ik val ook in centimeters erg hard af. Dus bijna alles is te groot Verward
De kleren die ik gisteren kreeg zijn voor een groot deel echt zomerspul dus heb ik er nu nog niet zoveel aan. Het is nu een beetje improviseren met wat ik nog heb.
Gelukkig verkoop ik nu kleding goed op Marktplaats. Daar betaal ik eerst wat andere dingen van en daarna zijn de kleren aan de beurt.Of iig met mijn vakantie geld. Maar dat duurt nog even.pggm

Vandaag heb ik 2 wassen gedraaid en mijn bed verschoont (ook maar gelijk het zomerdekbed er op gelegd) 1pt
Alle kleren uitgezocht op maat en apart op stapeltjes gelegd. 1pt
Ik ga het maar per maat op MP zetten. Dat is handiger als mensen kijken of je meer te koop hebt.

Ik ben nu ook erg moe Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:16    

Reageer met quote
Goed bezig geweest Liesbeth!

Vandaag ben ik nog steeds niet erg fit maar heb toch maar een aantal taken volbracht: caviakooi verschoond, wc schoongemaakt, vaatwasser in- en keuken opgeruimd. Dus 3 punten erbij.
Manlief gevraagd te stofzuigen.

Totaal nu 14 punten.

Mijn taken deze week (week 15):

Gedaan:
Keuken schoonmaken (gedaan)
Caviakooi schoon 1e keer (gedaan)
Wc schoonmaken (gedaan)
Stofzuigen (door mijn man gedaan)
Stof afnemen (gedaan)
boodschappen halen (gedaan)
(tuinmeubilair schoon) (gedaan)

Nog op mijn lijst:
achterstallig: dweilen
Caviakooi schoon 2e keer
Was doen
Boven badkamervloer schoonmaken
boodschappenlijst & maaltijdplanning
evt. nog tweede keer boodschappen halen
zeven keer vaat en keuken opruimen (3x gedaan)

Laatst aangepast door Nicky303 op wo 11 apr 2018 20:39, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:34    

Reageer met quote
We gaan maar door he? Ik was ook liever op de bank blijven hangen vandaag. Maar dat blijft het zo'n puinhoop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:35    

Reageer met quote
ja, ik voelde me vanmorgen even overweldigd door hoeveel ik vind dat er moet gebeuren en hoe weinig ik maar kan doen qua pijn en energie... Maar goed, het is wel gelukt om kamer en keuken op te ruimen en een paar dingen te doen. Alleen vermoed ik dat ik wel langer blijf sukkelen met dat virus als ik zo weinig rust neem. Maar kan het inderdaad ook niet goed hebben als het zo'n troep is. Ik heb ook weleens cliënten over de vloer dus dan moet het er toch ook wel toonbaar uit zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14