Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat zou balen zijn mineola als je reageert op lactose en magere yogurt of iets als test?

Ik heb alleen een balkon dus haal alles uit de supermarkt.

Straks boodschappen doen

Ik weeg mij deze week effe niet geen zin in wil het vertrouwen in mijzelf terug gaan krijgen dat ik ook zonder de stok weegschaal goed kan blijven eten. Wanneer ik wel weeg nog geen idee eerlijk gezegd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Het niet wegen lijkt me persoonlijk wel verstandig Gelukszoeker. Ik weet dat het lastig is, maar het kan je juist veel opleveren. Succes ermee!

Hier gaat het redelijk. Baal alleen van afgelopen weekend. Ik heb (heel luxe) 4 dagen weekend. Maar van de 4 dagen ben ik er ook 4 de mist ingegaan. Heel dom van me! Het is deels wel te verklaren door de tekorten die ik in de dagen daarvoor op doe. Maar ik haal de schade op een hele verkeerde manier in. En daar moet ik deze sapkuur dagen weer hard voor werken om weer gelijk te komen. Zo zonde en niet nodig. Ik zou echt graag een weekend niet in die valkuil trappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, ik ben van plan het morgen te proberen met melk.
Toen ik op mezelf woonde had ik ook alleen een balkon, maar ook daar had ik altijd van die balkonbakken met sla en spinazie en losse potten met snackkomkommers en cherrytomaten.
Kom op gelukszoeker, je kan het! Uiteindelijk gaat het ook niet zozeer om gewicht, maar gezondheid!

Dodo, zonde! Zou je je sapkuur niet deels kunnen verplaatsen naar het weekend? Dan hoef je niet meer 4 maar 3 of 2 dagen je in te houden.

Vandaag
1433 kcal
1,6L water
Tevreden over de calorieën, maar het drinken blijft lastig. Morgen wil ik ook bij de lunch een kopje "thee" drinken (ik drink altijd muntthee dus is strikt genomen geen thee). Dan kom ik al op 1,8. Maar dan mag er nog wel wat bij... Een extra fles water leegdrinken dus vanaf morgen.
De weegschaal is hier weer verstopt. Dus ik kan me niet meer 30x per dag wegen. Voelt nog wel erg ongemakkelijk. Het is zo'n gewoonte. Soms vergat ik ook wel te kijken. Het is wel beter, maar ben nu wel heel benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 21:42    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lastig als je aan het eind van de week niet super veel resultaat hebt. Blijf maar tegen mijzelf herhalen, alles wat eraf is is mooi. Hokje is groen, hokje is groen.... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 7:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fissie, groen is groen! Elke week -0,2 is aan het eind van het jaar ook ruim 10kg eraf. Blijf doorzetten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Fissie en Kaaveeke proficiat met jullie groene vakje en Mineola ik vind het top dat jij het karakter hebt om alle dagen uw kcal en watergebruik bij te houden.
Trouwens door dit te zien ben ik ook meer op mijn waterverbruik gaan letten ☺ bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 17:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, mooi dat het jou ook helpt!
Dat berichtje herinnert mij er dan weer aan dat ik nog even m'n fles leeg moet drinken. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 17:43    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Dodo balen van je 4 dagen hoe ging het vandaag?

Fissie groen is groen als die rood is al is maar 1 ons baal je als een stekker.

mineola hoe gaat het nu met je knie?

Stofje en drink je genoeg?

Hier stress en twijfel heb het niet meer naar mijn zin bij mijn werkgever alleen durf niet zomaar een vast contract op te zeggen voor een tijdelijk contract.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Stofje

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Tja, het drinken kan altijd beter, heb een baantje waardoor ik nogal op de weg ben en dat is niet altijd ideaal als je hoge nood hebt en daardoor beperk je dan vaak op het drinken.. probeer nu toch om tegen de avond aan anderhalve liter te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 19:06    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, ivm je werk, da's inderdaad geen makkelijke beslissing. Misschien moet je eens 2 lijstjes maken. Eentje met de pro's en eentje met de contra's. Misschien geraak je er dan uit ?

Bedankt Stofje, ik ben blij dat het gelukt is om er iets af te krijgen.

ja, Mineola, je zorgt er bij mij ook voor dat ik meer drink, hoor Lach
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 20:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 8 van 26