Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat is een programma van TLC met dokter Now. mensen die extreem veel wegen komen bij hem, moeten eerst zelf een hoop afvallen en krijgen daarna een maagverkleining.

Maar bij iedere patient gaat het natuurlijk anders, de ene lukt het wel om aan het dieet te houden, de ander totaal niet. Nog operaties voor velverwijderen enz. Ze volgen de personen meestal een jaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 10:51    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen,
Ik ben nog maar een week bij de weegclub, dus ik weet nog niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat.
Ik weet wél dat het op m'n eentje heel moeilijk gaat om af te vallen.
Dus ik dacht, laat ik het maar ineens goed doen en een sprintje proberen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom kaaveeke! Leuk dat je meedoet!
Samen sta je sterker dan alleen!

Fissie, klinkt heftig! Obese keek ik wel eens, vond dat altijd een vrij ongezonde manier van afvallen.

Ik test deze week sorbitol, met avocado. Net de eerste test gehad. Jeetje wat vind ik die dingen smerig Geschokt
Benieuwd of ik klachtenvrij blijf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 12:44    

Reageer met quote
Bedankt, Mineola Lach
Ik hoop dat ik het volhoud.

Sorbitol ken ik niet. Heb het even opgezocht. Hier in België is het niet echt gekend, denk ik. Of misschien onder een andere naam. Ik kwam op een website terecht waar gewezen werd op het feit dat je er diarree van kan krijgen. Mensen met een overgevoeligheid kunnen al last hebben vanaf 5 mg, blijkbaar.

Zelf probeer ik van mijn suikerverslaving af te geraken. Maar ik probeer het niet met suikervervangers. Die lust ik toch meestal niet.
Ik heb gemerkt dat ik minder zin heb in iets zoet, als ik geen koffie drink. Dus ben ik overgestapt op allerlei soorten thee. Koffie lust ik niet zonder een klontje suiker erin, maar thee kan ik zonder drinken.
Dus da's dan meegenomen, he. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik drink ook allleen maar thee zonder suiker. Met suiker vind ik het zelfs niet lekker.
Ik ben nu bezig met het Fodmap dieet, dat is om intoleranties te achterhalen. Ondanks dat het niet per definitie het doel van het dieet is gezonder te eten merk ik wel dat ik veel minder behoefte heb aan zoet. Eerst ook aan zoute dingen, maar toen ik ik de vakantie één keer gezondigd heb is die behoefte weer terug.
Maar zoet merk ik het heel erg. Het enige zoete beleg wat ik nu mag is jam, maar ik vind het nu echt niet lekker, veel te zoet. Terwijl ik altijd gek was op zoet. Nu trekt het helemaal niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 15:13    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fissie ik kijk het programma soms vraag mij dan wel af hoe heb je het ooit zo ver laten dit is echt ziekelijk overgewicht vaak wegen die 200 kg of meer.

Kaavee welkom als je vragen heb shoot over het forum

Hier een redelijke dag gehad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Wat een activiteit al in dit nieuwe sprintje! Leuk!

Ik kijk het programma ook regelmaat. Het is wel typisch Amerikaans. En ja ze hebben het heel erg ver laten komen. 200 / 300 kg is bijna normaal in het programma. Bizar. Maar 5% slaagt erin blijvend af te vallen. Ik denk ook wel dat het bij een groot aantal deelnemers psychisch niet helemaal goed zit. Ze hebben nauwelijks een 'normaal' leven. Het is in ieder geval wel een motivatie het nooit zover te laten komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:08    

Reageer met quote
Het Fodmap-dieet ken ik niet. Zal ik ook eens googelen.

Wat betreft dat programma waar jullie het over hadden : ik denk niet dat je dit in Vlaanderen kunt bekijken. We kunnen npo1 - 2 - 3 bekijken, maar dat is zowat alles.
Bij ons zijn er veel meer kookprogramma's dan dat er dieet-programma's zijn. In Vlaanderen hebben we Sandra Bekkari. Gaat meer over een gezond eetpatroon hebben, gezonde recepten,... Dus niet echt diëten. Ze probeert het gezonde met het lekkere te combineren.
En natuurlijk is er Jeroen Meus. Maar zijn "dagelijkse kost" is niet om gewicht te verliezen. Integendeel. Wel lekker, zijn recepten. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:31    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Best zijn boterporties halveren Lachen
Wat vind je van de recepten van Pascale Naessens?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:36    

Reageer met quote
De recepten van Pascale Naessens heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgeprobeerd. Ik denk dat ze wat in de lijn liggen van Sandra Bekkari.

ja, Jeroen Meus gebruikt graag veel boter en dergelijke. Da's een echte bourgondiër. En hij kan zo smakelijk zijn recepten uitleggen. Je ziet gewoon dat hij graag eet. Maar ja, wie niet, he Lach Niet gemakkelijk als je wil afvallen met zo'n kookprogramma's Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 3 van 35