Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmiddag verjaardagsfeestje van ons nichtje gehad. Waar normaal alleen cake is was nu vlaai en taart.... kleine stukjes gelukkig maar wel hele lekkere.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 sep 2018 21:54    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
marleen schreef:
Gelukzoeker,

Lachen Lachen dank je wel!

Wat fijn mineola dat de eerste tarwe test geslaagd is.

T174 wel van genoten toch zeker van dat lekkers?

Kaaveeke genoten van de kaaschotel?

Ik doe effe niks vandaag gisteren 15 km gewandeld en nu spierpijn Geschokt te weinig gegeten onderweg dus eigen schuld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, dat was weer een eind! Knap!

Ik ben meer afgevallen dan de bedoeling is. Maar deze week ongesteld geweest dus vandaar waarschijnlijk. Hopelijk resulteert het niet meteen in een rood vakje volgende week. Ik heb nog even overwogen een hoger gewicht in te vullen. Maar als hij nu volgende week rood is moet ik dat gewoon leren accepteren. Maar gewoon op dat moment kijken naar hoe mijn eetpatroon is geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 7:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola, dat komt me bekend voor mbt het invullen van gewicht. Die neiging heb ik ook soms. Haha!

Hier gaat de weegschaal omlaag. Zelfs na gisteren een ons lichter. Taart, chips en pizza gehad maar toch een ons eraf... vreemd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had het vorige week. Last van obstipatie en niet zo’n goeie week was als resultaat een rood vakje. Maar nu merk ik dat mijn gewicht weer de goede kant op gaat.

Vandaag kwam m’n vriend met een stuk over het drinken van cola light. Dat het een reactie in je lichaam veroorzaakt waardoor je lichaam dus vet zou gaan opslaan.

Tja ik weet dat ik veel te veel cola drink, hiernaast drink ik nog thee en meestal een liter water. Soms nog een beker melk. Maar ik vind water en thee zo smakeloos en vind het lastig de cola te laten staan, soort van dat mag ik ook al niet... Hebben jullie ook zoiets?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 20:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb enorm lang cola light gedronken. Opeens klaar mee. Nadat ik een glas spa rood met een schijfje citroen kreeg. Eindelijk een echte dorstlesser! Vroeger vond ik spa nooit lekker. Ik ben begonnen met de spa met een vleugje echte citroen. Nu drink ik gewone spa. Overigens niet de echte spa maar huismerken van supermarkten. Echt geen verschil. Af en toe eens liton ice-tea of de Spa en fruit. Maar nu ook veel thee. In de ochtend maak ik een pot die ik in de loop vsn de dag drink. Aanvankelijk warm , later koud. Als ie op is maak ik een nieuwe indien nodig.

Probeer de cola te laten. Ook al is het light, je lichaam denkt dat het suiker is en reageert daar ook zo op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 21:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fissie, het gevoel "dat mag ik ook al niet' ken ik zeker. Ondanks dat probeer ik het dan toch niet te nemen. Het is dan ook een vorm van emotie eten (drinken in dit geval). Het helpt niet om het toch te nemen.
Ik drink voornamelijk gewoon water en muntthee. Maar soms ook wel water met een smaakje. Je kunt alle kanten ermee op. In principe kan je bijna alles wel in water stoppen om een smaakje eraan te geven. Bijvoorbeeld, citroen komkommer munt aardbeien bessen basilicum enz.
Gewoon dus een kwestie van proberen en iets vinden wat je lekker vind!

T174, ik vind Spa nog steeds niet lekker. Geef mij maar kraanwater! Barleduc en sourcy vind ik ook wel lekker. Maar Spa heeft echt een aparte smaak.

Vandaag
1633 kcal
1,2L
Wedstrijden vandaag dus lang in de auto en rare tijden qua eten. Even snel tussen wedstrijden door een halve mandarijn. Dus aan het eind van de dag bij thuiskomst flinke honger en toen teveel gegeten... Jammer. Hopelijk heeft het sporten iets goed gemaakt anders is dat bij deze al het Rode vakje denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 21:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik gebruik sinds kort losse thee en ben wat smaakjes aan het mengen. Rooibos sinaasappel combineren met groene rhee limon en de stabdaard gun powder. Telkens een andere verhouding. Lekker! Zo toch wat afwisseling. Zonder calorieën en je krijgt een hoop water binnen. Mooi toch.
Gisteren veel te weinig gedronken bijna alleen maar koffie. Het weekend heeft me een plus 1 opgeleverd. Hopelijk morgen weer wat af op mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
mineola op zich weet je nu dat die min erg groot is en dat deze week stabiel al super goed is voor je.

ik vind de spa met bosbes erg lekker van huismerk dan verder ben ik een grote thee leut heb hier wel 6 of 7 smaken in huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 18:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1084 kcal
1,4L water
Weer te weinig gedronken. Dagen dat het goed gaat worden nu afgewisseld met dagen dat ik echt veel te weinig drink. Als dan de goede dagen maar steeds meer worden.
Moet eigenlijk ook meer eten. Aan de andere kant wil ik graag geen rood volgende week dus durf ik zowat niks te eten. Maar ik moet qua gezondheid toch eigenlijk de 1200 wel minimaal halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 21:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 19 van 26