Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
1330 kcal
Water niet bijgehouden.
In elk geval heb ik zo veel kopjes thee gehad dat ik er misselijk van werd dus ik denk dat ik best aardig wat heb gedronken.
Vandaag ook weer wat aan m'n studie gedaan kwam daar tegen
Wie kiest voor een minuut geluk als dat zorgt voor een week verdriet?
Wie plukt de zoete druif als dat de wijnrank schaadt.
Had niks met afvallen te maken, maar vond het wel toepasselijk. Zonde om een moment weken aan hard werken teniet te laten doen.
Hoop dat ik daar met kerst nog aan denk. Volgens mij was ii zo'n 4 maanden bezig om de decemberkilo's eraf te krijgen. Zonde!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 23:19    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Altijd zonde als je tijdens een afslankrace bijkomt ipv afvalt. Nog méér kilo's om te verliezen. Bah.

Gisteren is de pilatesles weer begonnen. Na 9 weken niks doen was dat toch wel zwaar. Pfff... mijn weegschaal gelijk vsn slag. Vanochtend 9 kns lichter dan gisteren. Tuurlijk.... dat zal niet kloppen. Morgen nog eens wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 5:57    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb altijd het voordeel ik ben of met kerst of met oud en nieuw ziek dus kan maar 1 keer los gaan Lachen

Ik heb mij even gewogen ben verbaast alleen na vandaag begint mijn vakantie ben erg benieuwd wat het gewicht gaat doen. Was niet van plan los te gaan kwa eten en gewoon te blijven bewegen maar toch ben wel benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 6:27    
Vrouw Weeggegevens   kaaveeke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Dodo, prettige vakantie Cool

Vanavond komt de familie voor mijn verjaardagsfeestje. Het wordt een kaasschotel en voor het dessert ga ik brownies maken. Met een bolletje ijscreme zal dat heel lekker zijn.
Ik ga niet naar mijn dieet kijken vanavond, maar ik ga ook niet schrokken, hoor. Met die kaas gewoon traag eten zodat ik voel wanneer ik moet stoppen (hopelijk lukt dat) en 1 bolletje ijs en 1 stukje brownie. En (zoals Mineola deze week zei) van deze portie genieten.

Gelukszoeker, ook een prettige vakantie, he Lach

Volgende week dinsdag is normaal gezien mijn volgende weegdag, maar we hebben een midweekje vakantie. (en mijn weegschaal gaat niet mee Lachen )
Dus ik zal mijn gewicht wat later ingeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Daar zeg je zowat. Dit weekend twee verjaardagen. Morgen bij een nichtje waar ik niks hoef te vrezen. Die hebben max 2 plakjes cake pp en wat chips. Taart of vlaai hebben ze nooit. Alles precies afgemeten tot de laatste kruimel... triest he.
Zondag verjaardag van mijn vader die, net als de rest vsn de familie, altijd veel te veel in huis heeft. En altijd heeeeele lekkere taart. Inhouden met andere dingen dan maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 8:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal vakantie, lekker hoor! Heb ik ook wel zin!

Bij mij is gisteren de rolstoelhandbal ook weer begonnen. Nu overal spierpijn.

Kaaveeke gefeliciteerd en een fijne avond!

En onthoud
Genieten van rustig een beetje lekkers eten is net zo lekker als in korte tijd veel naar binnen schuiven, plus je voelt je erna ook nog lekker als je minder gegeten hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 12:50    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukzoeker,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 13:20    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prettige vakantie, gelukzoeker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 13:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1488 kcal
1,4L water
Te weinig gedronken. Dat moet echt beter.
Calorieën gaat wel goed. Voel me ook niet meer zo ontzettend zwaar. Ik ben wel heel bang voor de weegschaal, dat ie toch een rood hokje geeft zondag. Was het maar vast zo ver. Niet wegen geeft blijkbaar ook stress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 21:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag
1110 kcal
2,2L
Had iets meer mogen eten. Maar voor een keer is het niet erg. Vanmorgen een sneetje volkoren brood geprobeerd. M'n buik maakt een hoop herrie maar verder geen klachten. Zou fijn zijn weer tarwe te kunnen eten. Iedere keer zelf brood bakken is wel vervelend op den duur.
Drinken ging prima vandaag.
Benieuwd of de weegschaal ook een beetje tevreden is morgenochtend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 sep 2018 21:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 18 van 26