Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Knap van je Gelukszoeker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes gelukszoeker!

Ik ben de motivatie inderdaad een beetje kwijt. Waar ik al bang voor was. Vandaag niet zo'n slechte dag. 1279 kcal. Nu twijfel of ik me morgen zal wegen. Als er wat af is zal het m'n motivatie goed doen. Maar zo niet dan zal ik het wel heel moeilijk krijgen de rest van de week... En misschien wel de komende weken als ik helemaal weer doorsla. Het is zo frustrerend. Nog 1 kilo tot m'n startgewicht en er lijkt even geen gram af te willen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 22:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Senais! Mooi resultaat!

Ik heb me vanmorgen toch gewogen. Nu ineens een halve kg eraf. Hopen dat dat blijft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi!

Mineola, wat fijn! Dat motiveert wel toch? Lach

Gelukszoeker, wat knap van je dat je dat hebt gedaan. Succes met het vinden van een goede training. Hou je ons op de hoogte?

Dodo, dat is lastig als het even anders loopt dan normaal gesproken. Dan verandert je ritme ook. Hopelijk zit je nu weer in een rustig tempo

Vanmorgen weer -0,6. Nu 79,1. Ben ik weer erg blij mee. Heel veel gewandeld de laatste weken. Het werpt zijn vruchten af gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 11:34    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat goed mineola en Senais

Hier gaat het op en neer Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 18:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het motiveert een beetje. Het demotiveerd in elk geval niet verder. De rest van de week naar niet meer wegen. Hoop dat iemand de weegschaal weer verstopt dan anders kost dat veel energie.

Vandaag
1198 kcal
1,2L
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
@Mineola, wat zouden wij kunnen doen om je te motiveren? Wat helpt jou in deze strijd? En vooral gewoon zelf de weegschaal verstoppen. Ik weeg me normaal in de badkamer en heb nu de weegschaal op zolder staan. Dan moet ik wel erg veel moeite doen om 'm te pakken. En daar heb ik 's morgens echt geen zin in Lachen

@Senais, Ik ben ook van het wandelen. Zeker als je je hoofd dan ook even lekker leeg kunt maken. Dan is het echt genieten.

Ik heb eindelijk weer een fijn groen vakje waar ik ook zeker wel wat voor heb gedaan. Als ik er niks voor zou doen zou ik dat ook niet voor elkaar krijgen. Morgen heb ik weer een afspraak bij de diëtiste. Ik hoop dat zij mij kan helpen hoe ik mezelf kan motiveren. Want die motivatie dipjes breken me zo vaak op
Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Fijn Dodo! Ik kan inderdaad ook echt van het wandelen genieten. Ik geniet ook van wat ik allemaal zie. De dieren, de natuur, de mooie huizen, de mensen. Heerlijk even alles op orde krijgen in je hoofd inderdaad. Het wordt bijna een verslaving haha. Dat kon ik me een tijd geleden echt niet voorstellen...

Hij gaat hier best lekker eigenlijk. Ik hoop dat dat nog even zo blijft.

Mineola, waar kunnen wij je inderdaad mee motiveren?
Gelukszoeker, en wat werkt voor jou? Heb je nog een mooie training kunnen vinden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 14:41    

Reageer met quote
Ik ben weer bezig met de puzzel eetbuien want daar heb ik last van. Welke emotie verberg ik door te eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 19:05    

Reageer met quote
Waar ben je mineola? mis je up-date

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 18:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15