Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik slaap ook slecht en trek dit warme weer niet goed word en sago van en voel mij heeeel zielig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Tsja de warmte 's nachts is niet zo fijn inderdaad.Sterkte dames!

Ik ben tevreden met mijn weegresultaat. Vorig weekend gezond gegeten maar wel met een paar drankjes. Maandag tot en met woensdag groenten-en fruit sapjes genomen en zojuist gewogen. Heb net een cracker met boter en kaas op smullen

Of ik er volgende week mee doorga weet ik nog niet. De afgelopen dagen vielen erg zwaar en ik had er veel moeite mee. Ik snakte naar een gewone eigen gemaakte salade. En vooral het avondeten met een gezond visje en groenten. Het is zo irritant en frustrerend dat het afvallen zo langzaam gaat bij mij en dat ik er zoveel voor moet doen. Maar klaar met klagen ik heb weer een prachtig weegresultaat en daar ga ik eerst van genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er komt een beetje koeler weer aan zegt het weerbericht. Dat zou fijn zijn. Dan met een beetje regen graag.
Bij jullie al regen geweest?

Dodo, het moet wel vol te houden zijn natuurlijk. Ik zou ook wel wat harder af willen vallen maar weet ook dat als ik het maximum calorieën verlaag dat op den duur dat niet volhoudt en veel te veel ga eten. Maar 0.1 per week is ook 5,2 kg in een jaar.
Misschien eerst weer een tijdje "normaal" eten en dan over een week of 4 weer sapjes? Dan went je lichaam er ook niet aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 8:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het koelere weer komt eraan. Nog een paar nachten. Nu 30 graden in de slaapkamer, buiten niet veel minder dus het koelt ook niet af.

Vandaag
1171 kcal
2,6L water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 22:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een nacht...
Straks m'n tas inpakken en dan lekker op vakantie. Hopelijk is dat huisje wat beter door te luchten.

Gisteren 2 lepeltjes honing getest. Vanacht daar geen last van gehad. Gisteren misschien een beetje, maar zo licht dat ik daar eigenlijk over twijfel. Dus als de testperiode voorbij is maar even met de diëtist over hebben.
Maandag brood testen. Daar ben ik wel heel benieuwd naar, want ik ben gek op brood!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 6:52    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Koeler? Tja, morgen wordt het "maar" 27°C hier, daarna weer naar de 30. Puf!
Nog geen druppel regen gezien Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 6:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De voorspelling zegt hier dat het overdag tussen de 26 en 29 graden wordt, maar s nachts koelt het regelmatig tot onder de 18 graden af, dus dat scheelt meer dan 10 graden!

Hier heeft buienradar veel regen beloofd, maar steeds kwam het niet. Toen was er in velden of wegen geen regenwolk op de radar te ontdekken en heeft het geregend Lachen Maargoed, dat is een minuut of drie geleden en het raam is alweer droog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 7:08    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren weer een wandelingetje door de koelcel van de supermarkt gedaan. Zalig!! Ik ga tegenwoordig graag winkelen Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Bedankt voor het advies Mineola. Ik ga er zeker over nadenken.
Hele fijne vakantie gewenst!

hahaha Whis, ja het is geen straf daar te zijn momenteel. Gisteren was ik in een museum, heerlijk met airco! Toen we buiten kwamen was de overgang wel extra heftig maar vooruit. Gelukkig konden we door naar de trein met airco hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 8:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel dodo!

Van de week was ik naar het winkelcentrum, daar was het ook heerlijk. Met uitzondering van een aantal winkels.

Inmiddels aangekomen op de vakantiebestemming. Qua aantal graden even heet als thuis. Maar het waait hier! Heerlijk! Dit is prima uit te houden.
Wel onderweg een zakje chips gegeten. Zonde. Niet omdat ik vind dat ik dat ene zakje niet mag , maar ik heb al die weken Fodmap weinig last gehad van trek, nu wil ik graag nog een zakje chips, en nog een, en dan eventueel nog een, en we hebben nog lekkere kaasjes, en vanavond patat Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 15:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 20 van 27