Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deze week een groen vakje maar lichtjes teleurgesteld. Ik heb zo hard mijn best gedaan met voeding en bewegen en er ging 'maar' 600 gr af. Ik had gehoopt op een beetje meer. Ik ben zo gebrand op een gewicht beneden de 100 kg. Maar dat zal toch nog wel enkele weken duren. Het verlof staat voor de deur. Nog twee weken werken. Dan weer extra veel verleiding!! Maar ik probeer vol te houden!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 7:47    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
600 gram is heel goed hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Whis, Fijn en goed dat je de controle weer in handen neemt. Succes!
Marleen, 600 g is zoals gezegd prima hoor. Je gaat al hartstikke snel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 16:29    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Whis, Succes weer met de goede weg!

Ik was gisteren uit eten, dus geen calorieën bijgehouden. Wel weer klachten daarna dus nog even wachten met herintroduceren. Ga het dus niet redden voor de vakantie. Jammer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 17:05    

Reageer met quote
@Mineola, Wat is Fodmap ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 18:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een dieet om uit te zoeken of je voor bepaalde voedingsgroepen een intolerantie hebt. Ik moet nu dus eerst heel veel schrappen. En als ik klachtenvrij ben, mag ik groep voor groep testen wat goed gaat en wat het probleem veroorzaakt.

Momenteel ook even last van stress. Het herstel van m'n knie schiet maar niet op en ik word er bar chagrijnig van.
Daarnaast hebben we inmiddels ook een geopereerd konijn in huis. Een tijdje terug is ze aangevallen door een kat. Het leek goed te gaan, maar ze moest toch geopereerd helaas. Dus dat zorgt ook voor overbelasting. En ik had me zo voor genomen mezelf niet meer te overbelasten.... Dat blijft toch wel zo moeilijk.
Helemaal meteen uit m'n ritme, geen calorieën geteld en water drinken bijgehouden.
Ik zou mindfulness weer eens op moeten pakken, misschien scheelt het. Met het mooie weer zou dat best buiten kunnen. Het feit dat ik een rustige plek moet zoeken is altijd de drempel. Dat wordt toch snel boven, maar ik zie er als een berg tegen op om de trap een keer extra op te moeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Whis, fijn dat je dat af hebt kunnen sluiten. En gelijk goed doorgepakt lees ik, wat goed!

Mineola, wat enorm balen van je knie en je konijntje. Ik snap dat je daar chagrijnig van wordt! Ik hoop dat mindfulness je kan helpen!

Marleen, 600 gram is heel netjes hoor! In een week!

Ik ga morgen weer wegen. Ik reken wel echt op groen deze week, gisteren was er al aardig wat af t.o.v. het drama van vorige week. Vanavond nog even een intensief uurtje cross fit. De laatste keer voor mijn vakantie dus ik ga knallen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Goed doorgepakt met hier en daar kleine uitschuivers! Moet er terug aan wennen Verward Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 17:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Whis, komt goed! Zet door!

Senais, succes op de weegschaal morgen! Wanneer en waarheen ga je op vakantie?

Nog niet begonnen met mindfulness vandaag. Weer even in de negatieve spiraal beland. Hopelijk is de weegschaal morgen niet onaardig en lukt het me dan weer om er wat positiever in te staan.
1509 kcal
1,5L water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 22:56    

Reageer met quote
@Mineola, ah dat is wel interessant en goed. Ben benieuwd of er iets uitkomt voor je.
@Senais, Succes vandaag met het wegen
@Mineola, Volgens mij is dit juist het moment Mindfulness op te pakken. Succes!

Dit doorgegeven gewicht is van 4 dagen sapkuur. Ben er echt tevreden mee. Zeker omdat het begin gewicht hoger lag omdat ik toen vocht vast hield etc. Voorlopig kan ik nog even door met de sapkuur. Het bevalt me erg goed. Overdag heb ik nergens moeite mee. Alleen 's avonds heb ik wel zin om echt iets te kauwen. Gaat gelukkig vanzelf over. Geen idee hoelang ik nog door ga, maar ik zie het wel. Het is in ieder geval een kick om de weegschaal zo achteruit te zien gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 8:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15