Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor klungels, afvallen en opstaan,voor iedereen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Hallo allemaal,

De kop is eraf..gelukkig groen. Het blijft moeilijk voor sommige mensen om de verleiding te weerstaan. Er kunnen verschillende redenen voor zijn. Helaas zie je bij meerdere en bij mij dit gelijk op de weegschaal.. soms heb ik er gewoon zin aan als andere mensen lekker zitten te eten...dan ben ik verloren en doe ik het de volgende dag weer....bij mij is het verslaving...

Maar ja elke dag is een nieuwe dag en nieuwe start!

Groetjes Suzan

You're one step closer every day so don't give up today!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Even een kleine stukje vanaf hier. Beetje druk en laptop niet steeds tot beschikking. Heb er een beetje werk over moeten doen om de 120 weer te mogen zien na mijn eetbuien van vorige week. Was gisteren nog een beetje rood maar dat wordt komende week goed gemaakt.
Ook wat eten betreft een goed weekend gehad, weinig tot geen verkeerde keuzes.

Ik lig nu op bed en ben op de telefoon tekst aan het schrijven. Vind het super lastig om op jullie te reageren. Ik hoop morgen een moment te hebben om op de laptop uitgebreider te reageren.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Pien, wat goed dat je je, na de eetbuien, weer hebt kunnen herpakken.

Afgelopen weekend was er weer veel snoeperij.
Met gisteren ook nog chinees eten.
Stond gisteravond voor de spiegel en wat ik zag maakte me echt verdrietig.Ik heb gewoon 2 buiken Geschokt
1 in de maagstreek én 1 onder de broekrand.
Ik kan altijd aan mijn buik merken of ik goed bezig ben.
Nu ben ik dat dus duidelijk niet Sip

Mijn plan voor deze week:
-iedere dag een liter water drinken
-geen zoetigheid in de middag

Succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 7:35    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik voel me overweldigd door allerlei gebeurtenissen. Dat ik bezweken ben voor de verleiding van zoetigheid eten maakt dat erger, want ik reageer sterk op suikers, met nog heftiger emoties.
Zit me te bezinnen op hoe ik e.e.a. weer in betere banen kan leiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Guusje, ik hoop dat gisteren ook weer een goede dag was!

Wat goed Suzan, een groen vakje! Ga zo door!

Pien, fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Hopelijk is het straks te zien op de weegschaal, dat geeft moed.

Dionbi, naar is dat he, zo'n realitycheck.. Knuffel, je bent er mee bezig! Dat is de eerste stap! Mooie doelen voor deze week, zet hem op!

Nicky, probeer kleine doelen te stellen. Je hoeft niet ineens alles aan te pakken. Wellicht al in het drinken geen suikers meer pakken? Dus alleen water, thee en koffie (zonder suiker)? Helemaal met heftige gebeurtenissen is het moeilijk om op de goede weg te blijven. Kleine aanpassingen zijn dan al heel goed.

Bij mij is er een flink rood vakje. Ik zit middenin de tijd van de maand en ik hou weer veel vocht vast (dat vocht wat er juist vorige week allemaal af was). Niet echt motiverend... Maar dat is elke keer mijn valkuil, dus ik probeer me nu voor ogen te houden dat er volgende week dan hopelijk wel weer een groen vakje te zien is. Volhouden nu... Ik heb gisteren 2 vriendinnen op de hoogte gebracht van m'n doelen en zij lopen met hetzelfde "probleem". We helpen elkaar nu motiveren en gaan ervoor.

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 8:32    

Reageer met quote
Laurie28 schreef:

Nicky, probeer kleine doelen te stellen. Je hoeft niet ineens alles aan te pakken. Wellicht al in het drinken geen suikers meer pakken? Dus alleen water, thee en koffie (zonder suiker)? Helemaal met heftige gebeurtenissen is het moeilijk om op de goede weg te blijven. Kleine aanpassingen zijn dan al heel goed.

Dank je voor het meedenken Laurie. Ik drink nooit iets waar suiker in zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Laurie28 schreef:

Dank je voor het meedenken Laurie. Ik drink nooit iets waar suiker in zit.

Dat is al heel goed Lach Is er iets anders kleins wat je zou kunnen veranderen? In ieder geval 1x per dag een stuk fruit eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ik heb het zo enorm koud!! Heb pantoffels en een dik vest aan,word nooit meer warm denk ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 12:26    

Reageer met quote
Dat heb ik nu ook vandaag. Ik denk dat ik iets onder de leden heb, een virus of zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 20:26    

Reageer met quote
Laurie28 schreef:

Dat is al heel goed Lach Is er iets anders kleins wat je zou kunnen veranderen? In ieder geval 1x per dag een stuk fruit eten?

Lieve Laurie dank je maar je hoeft niet mee te denken. Ik heb ALLES al geprobeerd! Rollende ogen Lachen
Via de sprintjes 'ff serieus' en 'MEI ALLE VOGELS...' ben ik al bezig met dat soort dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 20:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 18 van 46