Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Voor het eerst hier.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sannie1612
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Sandra ben 43 jaar. Ik woon met mijn man en 2 kinderen een jongen van bijna 18 en een meisje van 14 en een mijn hond.
25 jaar geladen ben ik 26 kilo afgevallen met het Ega dieet daar na heb ik een buikwandcorrectie gehad en ben daar nog heel blij mee. Ik ben al mijn hele leven bezig met lijnen omdat ik niet te dik meer wil worden. Ik heb nog steeds heel veel aanleg daar voor. Ik hoef niet veel af te vallen maar de 6 kilo die ik eraf wil hebben wil niet meer lukken. Daarom dat ik mij hier heb ingeschreven hopen dat het met jullie wel lukt. Ik ben weer begonnen met de Ega dieet want de andere hou ik helemaal niet vol. Mijn struikel blokken zijn de weekeinde ik lus dan graag een wijntje en mijn man houd nogal van uiteten. En met 2 pubers in huis die echt totaal verschillend zijn met eten is het hier vrij lastig om een balans te vinden.
Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2016 6:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Sannie, van harte welkom bij de weegclub.

ja, die weekenden (of verjaardagen, feestdagen, vakanties etc.) maken het een mens moeilijk om standvastig te blijven he? Lachen Maar door van te voren een plan te hebben wat je wel/niet wilt eten op zulke dagen sta je al wat sterker denk ik. En hier hoef je het in elk geval niet alleen te doen. Lach

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 3:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hoi Sanne!
Welkom op weegclub. Wat gaaf om te lezen dat je al 25 jaar op gewicht zit omdat je eet volgens EGA. Ik heb een kortere periode maar inderdaad dezelfde ervaring als jij, wat eraf is blijft eraf en de laatste loodjes (ook al zijn het maar een paar kilo's) wegen echt het zwaarst..

Ben jij al die jaren volgens het EGA concept blijven eten? Ik nog wel (vijf jaar) en zou ook niet anders willen omgaan met eten dan ik nu doe. Het werkt, ik heb nooit honger en kan met alles en iedereen mee eten volgens mijn eigen porties. En lukt dat een keertje niet dan stel ik dat de volgende dag wel weer even bij door kallum aan te doen..

Ik ben dinsdag jarig geweest, heb gewoon gegeten en taart enzo gepakt en ben toch deze week afgevallen.. Dat maakt me blij, want ik ben sinds september de puntjes weer op de i aan het zetten (er was iets teveel 'extra' in mijn dagritme geslopen..)

Als je een boekje gaat starten hoop ik je snel te vinden, en als je zin hebt om mee te doen in een EGA sprintje dan kun je je altijd bij ons aansluiten. Op het moment ligt het sprintje een beetje stil, maar er is eigenlijk permanent een EGA sprintje aanwezig op Weegclub. En wat stil ligt kan zo weer bruisend worden Erg blij

Nogmaals welkom en hartstikke leuk dat je hier bent uitgekomen! Die zes kilo gaan we een onsje lichter maken Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2016 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Sannie1612

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dank je missy!
Het zijn zeker de vakanties ik kom in een vakantie zeker 4 kilo aan en maar dan kijk ik ook nergens naar want dan heb ik ten slotje vakantie 😜 Maar na de vakantie gaat het er ook zo wel weer af normaalgesproken. De laatste vakantie was ik 6 kilo aan gekomen en ik krijg ze er maar niet af. Ik heb verschillende diëten geprobeerd maar ik hou die helemaal niet vol. Dus vandaar ik weer naar de Ega dieet ga want daar is alles lekker. En ben dan ook op zoek naar nieuwe recepten.

Drank je mamdarijn,

Nee ik heb niet zolang de Ega gedaan hoor maar ik heb wel altijd door de week opgelet met wat ik eet en in het weekend gewoon gedaan en dat ging ook altijd goed. Ik heb zelfs een periode gehad dat ik bij moest eten zodat ik niet te mager werd maar dat kwam door erge spanningen. Maar nu moet ik weer erg opletten met wat ik in mijn mond doe( jammer genoeg).
Ik weet niet precies wat dat sprintje want ik zit hier nog niet zolang op, maar ik ga het zeker uitzoeken.
Maar ik weet wel dat het hier mee wel gaat lukken samen sta je sterk. 💪🏼
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 okt 2016 9:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1