Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vol goede moed

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tinuviel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hallo iedereen!
Dit is de 3de keer dat ik vol goede moed op dit forum begin. Hopelijk kan ik het deze keer goed volhouden en blijven de kilootjes er af!

Ik ben eigenlijk al sinds mijn 10j op dieet. De eerste jaren dat ik alleen woonde, ging ik faliekant de mist in en eindigde ergens in de 90 kilo.

In 2009 vertrokken mijn vrouw en ik voor 6 maanden op wereldreis. Ik deed toen een dappere poging met shakes en viel van 92kg af naar 80.
Tijdens de reis en vooral in de periode daarna kwam ikalles terug bij.
Voor ons huwelijk in 2011 viel ik terug af tot 84. Maar ook dat kwam er terug bij (96 op mijn zwaarst).

In 2014 ging ik door een moeilijke periode en viel ik als vanzelf af tot 79 (voor het eerst in 10j onder de 80!). Ik bleef in het begin van de 80 hangen tot mijn zwangerschap in 2015. 15 kg kwam erbij en 10 ging er gemakkelijk terug af.

En nu ben ik hier terug. Bijna 90 kg en ik zou zoooo graag naar 75 geraken. Aangezien ik nog borstvoeding geef, val ik best niet te veel af, dus wil ik proberen rond 0.5kg per week te zitten. Deze keer geen shakes voor mij maar gezond eten (en snoepen) en meer bewegen.

Mijn grote motivator is onze reis van 2 maanden naar Colombia en Panama in de zomer! Ik zou zo graag eens mooi op de foto staan 😉

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 14:21    
Vrouw Weeggegevens   Mieppp
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
gaan we samen op, moet lukken toch?? Onder de 80 lijkt mij ook feest Rollende ogen Lachen
Hou doel voor ogen, ik volg je!!

We gaan ervoor!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2017 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo , van harte welkom (back)bij de weegclub.
3x scheepsrecht zou ik zeggen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jan 2017 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1