Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Vol goede moed (lang verhaal)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rambini
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hallo allemaal, mijn naam is Liek en ben een 60+(er). Mijn gewichts probleem loopt als een rode draad door mijn leven en uiteraard veel diëten gedaan met gevolg het bekende jojo effect.

3 jaar geleden heb ik Dr.Frank gedaan met hele goeie resultaten. Ik viel geweldig af maar ja, niet lang na het behalen van mijn streefgewicht liet je de muur toch weer een beetje zakken en ja hoor... daar kropen de onsjes, pondjes en kilo's weer naar de nodige plaatsen waar je ze beslist NIET meer wilde hebben. Geschokt

Afgelopen februari vond ik het genoeg om naar dat Michelin vrouwtje te kijken in de spiegel die elke keer het excuus had dat haar kleren in de was of bij de stomerij te heet gewassen waren. Nee, BASTA.

Nu had ik een vriendin en haar man was kilo's afgevallen met Atkins (wat ik uiteraard in het duister verleden ook had gedaan). Ik kreeg er weer zin en heb me aangemeld bij de site.

Vol goede moed (zoals mijn onderwerp heet) en heel fanatiek ben ik begonnen. Ik woog toen 66.2. Ben niet zo groot (1.56) dus dan ben je gauw een propje. Elke week woog ik me en nam ook mijn maten.

Nu ben ik al een poosje (voor mijn gevoel) bezig maar mijn gewicht wil niet echt meer zakken. Ik blijf op 62.5 hangen en dat is erug frustrerend. Ik vroeg me ook af of het niet beter zou zijn om te stoppen met Atkins en dan weer over te stappen op Dr.Frank, omdat ik toch al in de geen suiker en geen koolhydraten zit. Ik zou dan alleen over moeten gaan op light ipv vol vet maar ja, ik heb begrepen dat je Atkins wel je hele leven vol kunt houden en Dr.Frank niet. Krijg ik dan niet weer het jojo effect?

Ik zal proberen om het nog even vol te houden maar dan...?? Vraag
Dit is mijn voorstel rondje.... Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Liek
Ik heb je gevonden, welkom hier.
Ik wens je veel suc6
Je zuld nog een welkom ontvangen van de moderators, die je graag bij staan met je vragen.
Ik ga je i.i.g volgen
Leuk dat je er bent
Lieve gr.willemijn55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Liek,

Welkom! Je zou ook nog even kunnen kijken naar het Grip op Koolhydraten dieet... misschien zit daar nét even de oplossing voor jou.
Heel veel succes in ieder geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 20:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat ik nu al 2 reacties heb op mijn oeverloze verhaal... Uitlachen
Dank, Willemijntje55 dat je mij deze tip hebt gegeven om hier te komen.
Ik ga dadelijk gelijk kijken naar het Grip op Koolhydraten, Mokweb.
Heb er zin in....
groetjes, Liek

Hoe krijg ik de ticker hier??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.
Denk eraan je pagina even te refreshen! (CTRL+R)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 20:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Geweldig, dank je wel Mokweb Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 20:38    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Liek, van harte welkom bij de weegclub. Het is inmiddels gelukt met je ticker zie ik Erg blij Ik heb je dieet aangepast in je profiel, dan kun je alle lanten op tot je zeker weet of je wel een specifiek dieet wilt volgen. En Dr. Frank kan je ook de rest van je leven doen hoor!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Atkins, Dr. Frank en andere low-carb diëten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 apr 2016 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Liek
Je hebt al wat reactie's gehad zie ik , gezellig !
En je kunt ook mee lezen in de boekjes van je medelijners, altijd leuk .
Lieve gr. Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 apr 2016 14:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1