Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vlinder65

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vlinder65
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo iedereen,
Mijn naam is Vlinder65, en ik ben vroeger ook al lid geweest van dit forum, maar heb geen inloggegevens meer.
Omdat ik een nieuwe start heb gemaakt met Weight Watchers (online, of digitaal zoals het tegenwoordig heet), maar even opnieuw voorstellen.
Ik ben inmiddels bijna 54 jaar oud, (ook bijna) 34 getrouwd, en ik werk 5 dagen per week (ook om en om de weekeinden) in een instellingskeuken, waar ik samen met mijn collega's , en jonge mensen met een beperking het eten voor 120 verpleeghuisbewoners verzorg.
Al met al erg leuk werk, wel behoorlijk intensief, en altijd met voeding bezig, wat wel eens moeilijk is voor iemand die dol op eten is.
Met behulp van de Weight Watchers richtlijnen, en dit forum wil ik weer even de balans voor mijzelf opmaken, en wat kilo's (7 á 10)afvallen.
Groetjes van Vlinder65 Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2019 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Vlinder , van harte welkom bij de weegclub.
leuke maar idd intensieve baan...en lastig om altijd met eten bezig te zijn,goede planning en dicipline is dat wel nodig

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2019 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Vlinder65

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Dinipini,
Dankjewel voor dit warme welkom, dat voelt heel goed.
Het dagboekje zal ik aan gaan maken. De ticker heb ik net gedaan, ik weet nog niet of hij er staat nu?
Ik heb inderdaad wel een pittige baan, mijn valkuil zijn vaak de lange dagen. Dan moet ik al om 5:30 ontbijten, de lunch is dan pas om 13:00.
Bij de koffie om 10:00 neem ik meestal stukje fruit.
Ik lunch vrij normaal met twee boterhammen en wat yoghurt of soep, omdat wij meestal maar 20 a 30 minuten hebben moet dit vaak even snel, om half vier drinken we dan een bakje koffie en heb ik meestal geen trek in iets, dan werk je weer door tot uur of 17:00. ( 9 urige diensten), maar daardoor eet ik dan ‘s avonds vaak wel teveel of ga ik snoepen.
Moet echt een betere verdeling zien te vinden om dat te voorkomen.
Groetjes van Vlinder65

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2019 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
welkom terug je hebt hier al veel account staan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 0:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1