Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vitalis Velp en Rijnstate Arnhem

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Ik ben ook heel erg blij met Rijnstate en ook de begeleiding die je krijgt vanuit het NOK. Het voortraject en het natraject. Vindt het toch gek dat dit in veel ziekenhuizen niet is.

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Eslief
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
ik start donderdag met het voortraject.. Dat ik naar het nok wilde was voor mij klaar als een klontje.. ik had op dat moment de keuze hilversum of arnhem omdat beiden eigenlijk even ver zijn voor mij..Maar na alle info opgezocht te hebben etc. is de keuze toch op arnhem gevallen.. bij mij ging het ontzettend snel... Van de info in juni tot de operatie in november.. ik kijk uit naar het voo0rtraject en om mensen te leren kennen in hetzelfde schuitje:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 08 sep 2012 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Eslief
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
spannend! 2 nov krijg ik mijn gbp!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 16:05    
Vrouw Weeggegevens   jacky34
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben ook in arnhem geholpen voor me gpb heb er goede ervaringen me ook de nazorg is goed toch zit ik er over te denken om na een ander ziekenhuis tegaan niet om dat ze niet goed zijn maar ben verhuist onder tussen en de afstand is te ver voor me moet 3 uur reizen heen en 3 uur reizen terug terwijl er 3 kwatier verder ook een ziekenhuis zit met goede begeleiding

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 sep 2014 21:34    
Vrouw Weeggegevens   nieuwleven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
hello,

Inmiddels bijna 2 jaar geleden dat ik dokter Aufenacker aan de klus heb laten beginnen. Het traject heb ik via NOK eindhoven gedaan maar ben in Arnhem geopereerd.. Spijt? ja heel erg dat ik er niet eerder aan ben gaan denken. Het is een zware strijd geweest en ik zal niemand adviseren deze stap te gaan zetten maarrrrrrrr wel om heel goed navraag te doen en daarop te baseren of je wel of niet wil gaan voor een stap die het leven zo verschrikkelijk anders maakt.Persoonlijk ben ik tegen de 40 kilo gewicht verloren en leef ik inmiddels alweer een jaar met een gezond gewicht. Nog altijd heb ik dagen dat ik het moeilijk vind om aan de 6 eetmomenten te komen, andere dagen gaat het als vanzelf. Mijn directe ervaring is dan ook heel positief, toch blijft wel kracht bezint eer ge begint mee wegen. Het is niet een kleine ongevaarlijke stap al weegt die vaak niet op tegen wat voor risico wij obesen al lopen met al die teveel kilo's ( ja je leest het goed wij obesen want ik mag dan wel een gezond gewicht hebben mijn mind is nog altijd niet slank al zegt mijn spiegel echt wat anders)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 10 jan 2015 20:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2