Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

viooltje cornita

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   viola cornita
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal
Nou..het moet echt wezen..vanaf morgen..

Door diverse redenen ben ik vanaf mijn 12e langzaam gaan groeien tot een 128 kg schoon aan de haak ( al sta ik al jaren stil '' gelukkig'' op dat aantal.

eind vorig jaar zijn er dingen gebeurd die ons even met de neus op deden feiten drukken en me goed hebben doen nadenken..
ik tel wel.. ik ben er ook.. en ik mag ook eens aan mezelf denken..

en ik denk..dat ik nu sterk genoeg ben om de knop om te draaien. Nu kan het..dus als ik het nu niet doe...

om te beginnen heb ik een hometrainer gekocht, ja een die mijn gewicht aankan ( rib uit mijn lijf) want hij moest mijn hartslag bijhouden- de calorien en ook nog opvouwbaar zijn zodat ik hem zo achter me aan kan sjouwen en kan opruimen.

heeft bluetouth maar kan de map kinoapp nog niet zo gek krijgen dat ik kan fietsen in de natuur > komt vanzelf.

voor de lockdown was ik net begonnen met zwemmen, a voor mijn dikke lichaam dat wat stijver werd-b voor last van de rug en c om mijn hoofd leeg te krijgen en d voor de conditie die zeer slecht is , niet echt om af te vallen. UIteraard zou dat een fijne bijkomstigheid zijn maar dan had ik ook 'anders' moeten gaan eten en dat deed ik niet. KOn ik ook niet, ik ben een echte emotieeter..

ik denk..dat ik het nu kan..dat de knop nu goed staat

dussss mijn start zal zijn

* de hometrainer
* geen cola meer ( flessen vol........... van smorgens vroeg tot savonds laat)
* geen snoep-chips-metworst etc maar groente-fruit

heb nog niet echt een dieet gevonden maar je moet ergens starten, heb wel een lijstje met caloriearm-koolhydraatvrije producten opgeschreven en in huis gehaald.
Ik kan niet speciaal voor mij alleen wat aparts koken, dus savonds is het gewoon aardappelen groente en vlees of pasta. Maar verder moet ik mijn eetpatroon drastisch wijzigen. En ik hoop hier dee erste kilo's mee te verliezen.

Kom net van de weegschaal af 128 kg - ik heb het streefgewicht op 100 gezet, maar elke kg is er 1, eerst maar eens naar de 120 ( als er uberhaubt maar eerst iets af is-gaat.. dan weet ik ook dat ik het kan..dat het lukt.

mijn grootste '' hekel'' punt ana mijn lichaam is mijn buik..volgens mij zitten daar al die kilo's...nou ja oke mijn bovenbenen zijn ook geen luciferstokjes........

kledingmaat 54-56
heupen 140 cm
buik 134 cm
borst 131 cm
bovenarm 37 cm
bovenbeen 77 cm

Ik kom hier op het forum omdat hier allemaal experts zitten, ik hoop veel van jullie te leren, op eetgebied, op beweeggebied en wie weet wat nog meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel veel succes hoor.
Ik ben vandaag ook weer begonnen,geen EGA maar ik probeer gezond te eten.
Wel mijn allereerste succesvolle afval pogingen gedaan vroeger met EGA.
We gaan er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Herma1 schreef:
Heel veel succes hoor.
Ik ben vandaag ook weer begonnen,geen EGA maar ik probeer gezond te eten.
Wel mijn allereerste succesvolle afval pogingen gedaan vroeger met EGA.
We gaan er weer voor!

oeps sorry ik dacht te lezen dat je volgens de EGA richtlijnen wou afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 16:44    
Vrouw Weeggegevens   viola cornita

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi, dank je voor je berichtje, en geen probleem hoor, qua hollandse pot zat je wel in de goede richting - wat bijzonders willen mijn heren toch niet Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Viola, van harte welkom bij de weegclub.
je bent al goed van start zie ik
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Minder gewicht en meer bewegen is heel gezond succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 11:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1