Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Taart versieren. Super makkelijk. Geen kcal. groot succes.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 31-12-2007
Berichten: 19501
Dieet: 5:2 Vegetarisch


  Reageer met quote
Koop een intellectual birthday candle. Tekoop bij feestwinkels en volgens iem. in Amerika ook via internet.
Maak een taart of koop er een die hoog genoeg is om je candle er in te steken. Bij gekochte taart haal je de evt. versiering eraf. Smeer de bovenkant in met wat jam of dun slagroom. Compleet bedekken met bosbessen. (evt. kan je ook een combi met frambozen gebruiken of ander fruit dat mooi bij knal roze staat) Candle in het midden steken. Rand aan de bovenkant geheel opvullen met roze roosjes van de xenos. Zitten in een klein rond doorzichtig doosje. Zijrand evt. ook insmeren met wat slagroom en bekleden met amandelsnippers.
Kaars aansteken met bijgeleverde wierook stokje. Niet er recht boven hangen.( Nooit met lucifer want dan gaat hij absoluut niet werken.) Vervolgens zie je eerst een fontijn van vuur die vrij hoog is. Dan gaat de bloem open met de 8 brandende kaarsjes en dan gaat hij happy birthday zingen. Je weet niet wat je ziet. Altijd groot succes. Zelfs op een saaie cake.
Hij stopt pas als je het draadje in het midden doorknipt. Doe je dat niet dan zingt hij weken lang happy birthday.
Heb je een taart nodig voor iemand die zeg maar 60 is geworden. Dan maak ik een rand van 52 soesjes om de taart heen en steek in elk soesje een roze met wit gestreept kaarsje van de feestwinkel. Deze zijn het zelfde als in de intellectual birthday candle en dat staat dus mooi.
De soesjes leg je in een rand om je taart heen. Dit omdat bij zoveel kaarsjes, de kaarsjes gaan smelten als ze te dicht bij elkaar op een taart staan.
Je kan ook diepvries soesjes gebruiken van de Dirk. (doos met 26 stuks). Soesjes moeten wel ontdooid zijn anders kan je er geen kaarsje in steken. Of waxine lichtjes. Dit staat een stuk koeler.
Maak een vierkant stuk karton en plak daar een stuk mooi inpakpapier op dat staat bij de kleuren van de taart. Zet daar de taart op. Ik had rode roze papier van de Hema.

Heb je geen zin om zelf iets te bedenken dan hier een idee van mij over een super simpele taart versiering, die mensen heel mooi vonden.
Groetjes Lunafloor.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2008 14:55    
Vrouw Weeggegevens   Meta
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-1-2008
Berichten: 1777
Dieet: vegetarisch, minder vet, meer groenten
Woonplaats: midden van nederland


  Reageer met quote
He wat een leuke ideeen zo!!

Heb even gegoogled op de kaars, leek me leuk.

Dit is 'm:



Niet in Nederland online te krijgen denk ik.

Liefs Masha

_________________

Aan het stabiliseren: en het LUKT!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 15:58    
Vrouw Weeggegevens   lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 31-12-2007
Berichten: 19501
Dieet: 5:2 Vegetarisch


  Reageer met quote
Klopt, dat is hem. Ik weet dat hij in Amerika online te bestellen is. Of dat in Ned. ook zo is? Ik weet dat ze bij een feestwinkel te krijgen zijn en bij 2 wat betere speelgoedwinkels. Niet bart smit of zo.
Ze zijn absoluut niet goedkoop maar ze zijn echt te gek.
Groetjes lunafloor

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 1:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1