Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Eenvoudige eiersalade

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 29-1-2011
Berichten: 14645
Dieet: Lekker, puur en bewust eten
Woonplaats: de Liemers (Duiven)


  Reageer met quote
Omdat ik zo enthousiast ben over de zelfgemaakte (seizoens)salades uit onze Landwinkel, ben ik gaan kijken wat er in zit en daar heb ik zelf dus een variant op verzonnen, hoewel ik verwacht dat er vast al een dergelijke 'eiersalade' ergens op dit forum staat, want het is zooo simpel!

Komt-ie:

Om te variëren maak ik zelf wel eens een kleine hoeveelheid eiersalade kleingesneden stukjes gekookt ei.
Verder een kwart gesnipperde appel (de rest van de appel eet ik die dag nog wel op)
Een lepel of scheut dressing van wat yoghurt, theelepel mayo, klein beetje zout en peper of zeezout uit de Wereldwinkel, en stukjes bieslook erdoor heen.

Variatie: Er kunnen ook heel goed ringetjes lente-ui door, maar doordat ik het altijd weer anders doe, varieert het dus sterk.

Ik kijk goed naar de groenten van het seizoen en daarmee pas ik mijn probeersels uit.
Als je van rode ui houdt, kun je daar oook goed een stuk van doorsnipperen. Je weet vast zelf wel wat je met de rest van de rode ui kunt en wilt doen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2016 22:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1