Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Over op 225 graden
Vis 10 minuten in de oven
Vocht wat eraf komt mengen met slankie, kruiden kwark tomaten en de kruiden erover, alles laten smelten in de oven.
Echt superlekker!
_________________ maandag nieuwe start met Cohen!!!
Hmmm ik zit dit recept nog eens te lezen maar dit is toch helemaal niet EGA proof?
Vis + slankie smeerkaas + kwark? Dat is totaal niet EGA of zit ik er nu helemaal naast?
Ik kreeg van de online cursusleidster 'op mijn kop' omdat ik in het begin steeds 's avonds kwark had gegeten ipv yoghurt. Ik ging ervanuit dat je yoghurt mag vervangen door kwark maar EGA rekent kwark tot de kaassoorten dus liever niet 's avonds eten was haar advies., verteert langzaam.
Maar volgens mij mag je smeerkaas niet combineren met vis of je moet maar 50 gram vis eten en dan maar 15 gram smeerkaas erbij
oeps, jij kijkt daar beter naar dan ik. ik heb hem gewoon gemaakt en gegeten en hij was kei lekker. mocht je niet van vis houden: met kipfilet ipv vis is hij ook kei lekker (aldus mijn vriend die er ook nog wat olie in mocht omdat hij niet aan het lijnen is). maar goed, of hij helemaal egatastisch is, daar heb ik niet zo op gelet. daar ging ik gewoon van uit, lol