| Auteur |
Bericht |
jammiemammie Vaste Weegclubfan

|
|
60 gram brooddeeg
tomaat in plakjes gesneden
tomatenpuree
50 gram uien
50 gram champignons
30 gram kaas
italiaanse kruiden (oregano, basillicum, etc.)
60 gram brooddeeg (uit pak) na het rijzen goed uitrollen met deegroller (of bij gebrek aan: een glazen fles nemen om deeg plat te rollen) en op de bakplaat leggen.
Daarop wat tomatenpuree met de kruiden, in ringen gesneden uien, tomaat en 30 gram geraspte kaas leggen. Vervolgens ± 30 minuten in de oven._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 apr 2011 21:44 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3685 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
lijkt me een lekker lunch gerecht. Maar moet je de boter die je gebruikt van je vetten afhalen of wordt het getelt als 2 boterhammen.
Groetjes,Yvonne_________________
Doel: 103,5 kg op 11 feb 2024 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 mei 2011 14:03 |
|
 |

|
|
| jammiemammie schreef: | 60 gram brooddeeg
tomaat in plakjes gesneden
tomatenpuree
50 gram uien
50 gram champignons
30 gram kaas
italiaanse kruiden (oregano, basillicum, etc.)
|
eeeehhh waar gebruik jij boter in dit recept?_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 mei 2011 14:17 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3685 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Om je brood deeg te maken maar het was idd maar minimaal. Ik heb ze maar als 2 sneetjes bruinbrood getelt omdat daar tenslotte ook boter in gebruikt wordt.
De pizza was heerlijk.
Groetjes,
Yvonne_________________
Doel: 103,5 kg op 11 feb 2024 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 mei 2011 13:58 |
|
 |
goldfairy Mega Weegclubfan

|
|
lijkt me zeker een lekker recept, enig idee hoeveel kcal per portie de pizza bevat?
groetjes goldfairy_________________ Surround yourself with friends who only call you superstar.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 mei 2011 17:32 |
|
 |
goldfairy Mega Weegclubfan

|
|
hoi, nog even een vraagje..
ik heb op een recepten site een eigen kookboek, hierin kan ik recepten verzamelen voor als ik inspiratie nodig heb. vind je het goed als ik jou recept daar plaats met verwijzing naar jou?
groetjes!_________________ Surround yourself with friends who only call you superstar.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 mei 2011 17:34 |
|
 |
jacquelined Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2009 Berichten: 665 Dieet: EGA Woonplaats: puttershoek
|
|
Ziet er idd erg lekker uit en ga ik ook eens uit proberen,.
@yvonne -de -lady ...60 gram deeg is idd 2 boterhammen daarbij mag je kaas niet bij je avondeten. Dus is dit wel een echt lunch gerecht.
groetjes Jacqueline_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2011 19:58 |
|
 |

|
|
@goldfairy: ja hoor dat is prima, zet ze maar op je site. Geef de link maar 'n keer door, leuk om eens te snuffelen._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 jun 2011 10:18 |
|
 |
jacquelined Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2009 Berichten: 665 Dieet: EGA Woonplaats: puttershoek
|
|
Heb tussen de middag de pizza gemaakt. Maar weer dat deeg mislukt. Had al eens eerder een recept gemaakt van een hartige taart ook via de ega en daar mislukte ook al mijn deeg van,
Snap er niks van hoor. Heb 60 gram gebruikt. Beetje water erbij gedaan en toen laten rijzen. Werd niet meer dus was niet gerezen en was beetje dun. Toch maar op het bakblik gedaan en het was geen slecht eten. Leek meer op een hele dunne cracker zo hard was de bodem geworden dan op een pizza. Maar was toch lekker.
Deegrol hoefde ik dus niet te gebruiken denk dat ik gewoon teveel water heb gebruikt.
Ga het gewoon nog een keer proberen als ik thuis ben tussen de middag. Op mijn werk kan ik dit soort dingen niet maken._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 06 jun 2011 19:52 |
|
 |

|
|
Dan gaat er idd iets mis met je broodmix want ik pas de hoeveelheid water ook aan, aan de hoeveelheid broodmix die ik pak. En er moet nog 'n paar gram boter bij. Moet je ff uitrekenen wat je nodig hebt.
Overigens wordt 't bij mij geen dikke pizzabodem hoor, gewoon 'n soort plat brood waarop ik de rest van de ingredienten leg. Wel heel lekker hoor, tomatenpuree met italiaanse kruiden erop. Uien, champignons, etc. jammie!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 jun 2011 11:53 |
|
 |
|