Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Basis voor hartige taart

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 7352
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
een hartige taart zonder bodem die zowel warm als koud gegeten kan worden en makkelijk is bij een buffet, maar ook lekker als lunch of met een salade als hoofdgerecht.ik doe ook wel eens kleine stukjes op een schaal bij de kaas en worst.

4 eieren, 100 ml slagroom
dit is eigenlijk de basis

vulling, ham, broccoli, zout, peper en andere kruiden naar smaak, tomaat, kaas, salamireepjes, boontjes enz. wat je zelf het lekkerste vindt

alles door elkaar, vorm invetten en dan op 180 graden 45 minuten.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2004 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 693
Dieet: Karin de Zoete
Woonplaats: Betuwe


  Reageer met quote
ja lijkt me heel lekker Carla, en je kunt vari?«ren wat je wilt. Ik ga hem volgende week ook eens maken. Krijg toch bezoek.

Groetjes, Magda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2004 22:49    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 7352
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
Carla schreef:
een hartige taart zonder bodem die zowel warm als koud gegeten kan worden en makkelijk is bij een buffet, maar ook lekker als lunch of met een salade als hoofdgerecht.ik doe ook wel eens kleine stukjes op een schaal bij de kaas en worst.

4 eieren, 100 ml slagroom
dit is eigenlijk de basis

in deze basis zit 7 koolhydraten , dan nog de koolhydraten erbij van de extra's die je er door doet en je bent er dan delen door de stukken, zal dus niet veel zijn, ongeveer 5 koolhydraten.


vulling, ham, broccoli, zout, peper en andere kruiden naar smaak, tomaat, kaas, salamireepjes, boontjes enz. wat je zelf het lekkerste vindt

alles door elkaar, vorm invetten en dan op 180 graden 45 minuten.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2005 15:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1