Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: 3 x gevulde eitjes

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 693
Dieet: Karin de Zoete
Woonplaats: Betuwe


  Reageer met quote
Gevulde eieren met tomaat en ansjovis
Kook 6 eieren in ca 7 minuten hard. Spoel af onder koud water, pel en halveer de eieren en haal de dooiers eruit.
Prak de dooiers fijn en meng ze met 1 grote, ontvelde en in kleine blokjes gesneden tomaat, 2 fijngesneden ansjovisfilets, 2 eetlepels fijngesneden basilicum en wat zout en peper. Vul de eieren hiermee en garneer met basilicumblaadje.


Gevulde eieren met groene tapenade
Kook 6 eieren in ca 7 minuten hard. Spoel af onder koud water, pel en halveer de eieren en haal de dooiers eruit.
Prak de dooiers fijn en meng het met 1 eetlepel roomkaas en 4 eetlepels groene tapenade. Vul de eieren hiermee en garneer met kappertjes.

Groene tapenade
Voor ca. 150 gr: pureer 125 gr. groene olijven zonder pit met 20 uitgelekte kappertjes, klein teentje knoflook en 2 eetlepels fijngesneden basilicum in een keukenmachine of blender. Roer er langzaam 2-3 lepels olijfolie en wat zout en peper door (eerst proeven om te weten hoeveel zout/peper er nog nodig is).

Gevulde eieren met cr?¨me fraiche en kruiden
Kook 6 eieren in ca 7 minuten hard. Spoel af onder koud water, pel en halveer de eieren en haal de dooiers eruit.
Prak de dooiers fijn en meng ze met 1-2 eetlepels mosterd, 3-4 eetlepels cr?¨me fraiche, 2 eetlepels fijngesneden peterselie, 1-2 eetlepels fijngesneden bieslook en wat zout en peper. Vul de eieren royaal en garneer met sprietjes bieslook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mei 2004 10:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1