Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vettig lichaam

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   AlexS013
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal! Mijn naam is Alex en ik ben 18 jaar oud. Paar maanden geleden vond ik me zelf te zwaar en vond ik dat er wel wat aangedaan mocht worden, dus ben ik gaan beginnen te fitnissen. Toen ik begon woog ik ongeveer 86 kilo. Ik ben minder gaan eten en meer gaan trainen. Vandaag weeg ik 76.5 kilo dus ongeveer 10 kilo afgevallen!
Ik ben er heel blij mee maar mijn lichaam is in mijn ogen nog steeds het zelfde dat vind ik jammer, ik heb nog steeds vettig buikje. Ik zou graag willen weten hoe dat komt en hoe ik daar aan kan werken en ik ben 174cm dankjewel!

Vriendelijke groet Alex!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 1:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Alex

meestal gaat het op de plekken die je storen het laatste weg

suikerbuikje?
het is er niet in 1x aangekomen dus gaat het er ook niet zomaar af

wat helpt is op je suikerinname te letten
alcohol en suiker gaat echt in je buik zitten

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wat goed Alex dat je begonnen bent met sporten en al 10 kilo kwijt bent!
Het kan niet anders dat er verschil is. Vaak zien anderen dit beter dan dat je dit zelf ziet.
Vergelijk anders eens foto's van nu en 10 kilo geleden. Merk je het misschien al aan broeken die wat losser zitten?

Vooral lekker blijven doorgaan zo, dan zal het er zeker nog beter op worden. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mrt 2017 1:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1