Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het wil er echt niet meer af bij mij Huil huil , deze week weer maar 1 onsje eraf gekregen. Terwijl ik echt 1300 kalorien per dag eet en daar bovenop 700 a 800 kalorien sport per dag. Dus kalorie technisch zou ik zeker 1 kilo per week afvallen.

Ik val nu al bijna 4 weken niet af, terwijl ik wel volhoud. Maar ik begin me nu toch wel af te vragen of ik niet iets kan doen om dit probleem "op te lossen". Nog minder eten lijkt mij niet slim, gezien ik veel sport en beweeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Onig, de afgelopen maanden ben je veel afgevallen.
Ik denk dat je nu op een plateau bent aangekomen.
Geef je lichaam even de tijd om aan dit nieuwe gewicht te wennen.
Er gebeuren heel veel dingen in je lijf die allemaal moeten wennen aan dit nieuwe gewicht. Je bent goed bezig en ik zou zeker niet minder gaan eten. Gewoon zo doorgaan.
Je zult zien dat als je lichaam zich weer heeft ingesteld op dit gewicht, het afvallen weer verder gaat.
Daarbjj is het natuurlijk ook zo dat het afvallen minder snel zal gaan, hoe dichter je bij je streefgewicht komt.
Lekker zo door gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Ik leef ook nog Lachen Lachen

Ik heb het erg druk, drukker, drukst. Op mijn werk word ik druk ingewerkt op mijn nieuwe functie en ondertussen werk ik ook nog in mijn oude functie.
Dan begin ik einde van de maand aan een nieuwe cursus dus nu al druk aan het voorbereiden en mijn opdrachten aan het maken.

Dan natuurlijk nog taxicentrale spelen, huishouden doen, honden etc. Ik ben blij als ik om 21:00 uur op bed lig en kan slapen Schaam Schaam . Volgende dag om 05.45 loopt de wekker weer af voor een nieuwe bruisende dag.

Vanochtend op de weegschaal gestaan: 89,5 Geschokt Geschokt, waar komt dat gewicht in 1x vandaan?????
Oké zaterdag ongezond gegeten (frietje als lunch, 's avonds uit eten geweest, mijn familie was overgekomen uit het buitenland, geen frisdrank/wijn etc, wel een uitgebreide broodje hamburger).
Veeeeeeeeeeeeeeeel gelopen het weekend. Naja het zal wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Onig je bent ontzettend goed bezig. Het gaat zeker goed komen.

Het weekend veel bezoek gehad. Heel erg fijn maar wel te veel lekkers gehad. Nu toch maar weer beter opletten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Gisteren redelijke dag, vandaag weer proberen.

Vandaag en morgen vervelende gesprekken op de planning, beetje stress en buikpijn.

Vanavond nasi met saté en eitje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 7:57    

Reageer met quote
Dankjewel voor de lieve motiverende woorden! Erg blij
Het blijft natuurlijk balen en een beetje spannend allemaal voor de komende weegdag. Maar ik weet dat ik goed bezig ben en mijn vriend blijft ook mee helpen dingen bedenken. Maar ook hij zegt, ik weet echt niet wat je verder moet doen hoor want ik zie iedere dag wat jij eet en drinkt en beweegt. Heel veel gezonder kan volgens mij niet zegt hij Lachen .

En even heel ander nieuws! Ik heb na 4 x uitstellen eindelijk antwoord gekregen op mijn sollicitatie. Ik mag vanmiddag om 16 uur op gesprek komen, dus heel plotseling ineens. Erg blij

Het lijkt me echt een hele gave baan en een nog gaver bedrijf (iets met motoren), dus fingers crossed! Dit is het eerste gesprek, dus ik hou de info liever nog even voor mijzelf, tot ik meer zekerheid heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal,

Mag ik weer met jullie mee doen?
Gistermorgen vroeg thuis gekomen van een heerlijke vakantie op Kreta! Heerlijk gegeten en gedronken. Veel gezien.
Ben maar gelijk op de weegschaal gaan staan, en dat viel best tegen. Maar goed we gaan er weer lekker tegenaan! Heb er weer zin in.

Onig je bent al zoveel afgevallen, niet opgeven en zeker niet minder gaan eten hoor! Je gaat zo goed! En veel succes vanmiddag!
Guusje zet m op he? Hoop dat je de draad weer snel kunt oppakken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Succes onig!

Sannie, welkom, gezellig dat je meedoet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@onig: zou het er ook mee te maken kunnen hebben hoe dichter je bij je streef komt (en dus een gezond gewicht) hoe langzamer het gaat?
In het begin had je natuurlijk veel gewicht wat eraf "moest" en dat word steeds minder.

Heel veel succes bij je sollicitatie!!!!! Ik ga keihard voor je duimen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 10:29    

Reageer met quote
Sannie, dankjewel en minder eten ga ik echt niet! Ik vind dat ik nu precies genoeg eet eigenlijk, ik heb geen honger en doe het er goed op. Zet hem op! Leuk dat je meedoet!

Dankje Guusje, Cheatday, Pieterke en alle andere!

Cheatday, ja een beetje wel. Maar helemaal stilstaan lijkt me niet daardoor te komen. Want mijn app houd rekening met de afbouwende kalorien die ik verbruik gedurende de dag. Dus die trekt er netjes per keer dat ik gewicht in voer een X aantal kalorien per dag af. En dan nog zou ik op een te kort van 900 kalorien per dag gemiddeld uitkomen. Dus ja het kan wel langzaam aan wat minder snel gaan, maar stilstaan dat klopt niet in verhouding met wat ik eet.

Ik ga mijn sollicitatie nog even verder voorbereiden en een kopje thee drinken en dan ben ik richting het gesprek Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 14:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 9 van 27