Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Xuxa!

Guusje, heel veel plezier. Altijd leuk, snuffelen tussen de spullen! Wie weet kom je nog iets heel aparts tegen.

Hier net klaar met roeien, dus zo aan de wandel met de hond en daarna lekker ontbijten. Net ook even een nieuwe jas gekocht, want het was gisteren avond toch wel fris tijdens de wandeling met de hond..... en ik heb gewoon geen jas meer, alles is veel te groot! Morgen komt de jas binnen, dus dan weet ik of het past Erg blij .

Wij eten vanavond risotto!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Gisteravond mijn maaltijden planning t/m vrijdag gemaakt. Zaterdag uit eten en zondag voor de kinderen pizza en ik curry.
Boodschappen net in huis, dus lekker klaar voor de rest van de week.

Ketting van de fiets van mijn zoontje er weer omgelegd, honden uitgelaten en zo beginnen met poetsen Rollende ogen . Echt mijn favo klus *not*
Eerst koffie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag een beetje luie dag. Wassen gedraaid en vloeren schoongemaakt. Straks lekker wandelen met de hond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 16:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cheatday, heerlijk he! Zowel de maaltijd planning als de boodschappen binnen hebben. Ik doe dit ook iedere week in mijn app en op zaterdag doen wij alle boodschappen.

Pieterke, klinkt heerlijk! Moet kunnen toch lekker lui dagje.

Ik heb vandaag zelf ook niet gek veel gedaan. Wel geroeid en gewandeld natuurlijk! Verder lekker gegamed. En veel met de hond ondernomen, hij voelt zich echt weer wat meer hond de laatste dagen en komt weer knuffelen. Hij heeft een lekkere kluif op liggen knagen bij me. Hij heeft nog wel antibiotica tot en met maandag, dan is de kuur voorbij. Maar het ziet er nu al een stuk beter uit gelukkig.

Inmiddels staat alles gesneden en voorbereid klaar voor de risotto, dus straks beginnen met koken als vriendlief onderweg is naar huis Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 16:57    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Vandaag 200 kilo appels geplukt (de bomen zijn nog niet leeg maar de kratten waren op) en daarna met de takjes nog in mijn haar meteen door naar mijn werk (sta in de bediening en de keuken) daar snel onder de douche gesprongen.
Een collega heeft er nog twee uit mijn haar gevist haha.

Heb vandaag in totaal 10.662 stappen gezet. Vanmiddag had ik er 7000 stappen gezet volgens mijn stappen teller. terwijl ik toen in de boom heb gezeten. Oké dan stappen teller..

Straks nog even met de Hoelahoep en dan is mijn dag weer voorbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 19:17    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb vandaag een hele goeie en zeer leuke dag gehad.

2x een kwartier getafeltennist en 3 kwartier aquarobics gedaan. Dat laatste was erg fijn om te doen.

Qua eten zit ik netjes op 1400 kcal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
onig58 schreef:
Cheatday, heerlijk he! Zowel de maaltijd planning als de boodschappen binnen hebben. Ik doe dit ook iedere week in mijn app en op zaterdag doen wij alle boodschappen.

Ik vind het zoooooooooooo prettig werken! niet meer nadenken wat ik zal gaan eten, dan nog boodschappen doen en de volgende dag weer hetzelfde riedeltje.
2x per week boodschappen (zaterdag of zondag net wat we voor die 2 dagen en maandag nodig hebben en dan dinsdag haal ik de rest van de week. Dan kan ik zonder kinderen).

@Xuna: jij hebt je fitness ook wel weer gehad voor vandaag. Heb je zelf appelbomen of help/werk je bij iemand?

Mijn hemel wat zijn jullie allemaal sportief geweest vandaag Geschokt Geschokt , echt goed bezig!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Cheatday

Deze appels kwamen bij mij vandaan.
Vrijdag nog een adresje bij mijn lerares.

Dat is inderdaad fijn zo hup zonder na denken.
Morgen mag ik fijn de boodschappen doen. Zit al zins gisteren met te vraag wat ga ik eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Wat zal ik weer eens eten is een heel herkenbaar issue haha.
Lekker al die appels,ik mocht bij de buren plukken,gister om 7 uur al een appeltaart in de oven want savonds mocht ik peren plukken bij een kennis die ik als dank een halve appeltaart heb gegeven.

Kringloopwinkels vielen tegen,ging vooral voor kleding maar heb alleen 2 bloempotjes gescoord.
Was wel gezellig,broodjes en koffie meegenomen.

Vanavond macaroni uit de vriezer, lekker makkelijk

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 6:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cheatday en Guusje, ik sla mijn maaltijden als ik ze 1 x ingevoerd heb in mijn app op. Super ideaal, dus ik kan iedere week gewoon door mijn maaltijden scrollen en met 1 klik een gehele maaltijd toevoegen. En gelijk de boodschappen overnemen! Scheelt een hoop rekenen en denken. Geeft echt rust.

Xuxa, lekker hoor! Ik eet de laatste tijd erg weinig appels, terwijl ik die vroeger dagelijks at. Geen idee waarom eigenlijk, misschien teveel gegeten.

Ik ga zo weer aan mijn roei-sessie beginnen en daarna lekker met de hond wandelen. Wij eten vanavond mousaka ovenschotel! smullen

Update: mijn nieuwe jas is binnen en past perfect! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 8:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9