Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

vervolg eerst afvallen voor een eventuele zwangerschap

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: dr. Cohen

Reageer met quote
het gaat nu niet erg hard maar ik ben tevreden. Mijn gewicht blijft omlaag gaan. Volgende week komt er bij mij een knaller! let maar op!

liefs marrie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Melanie29
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Ik ben zwanger ff geen dieet

Reageer met quote
Deesje, welkom bij de club! Lekker hoor wintersporten! Wij zijn vorig jaar extra luxe op wintersport gegaan omdat we al in de planning hadden dit jaar proberen zwanger te worden (wat dus ook gelukt is....alleen wat sneller dan verwacht waardoor ik nog niet het gewenst aantal kilo´s was afgevallen, maar goed................mocht de pret absoluut niet drukken! We zijn er, ondanks die kilo´s superblij mee!)

Marrie, eraf is eraf! En dat is ´t belangrijkste! Ik heb me de laatste week te veel laten gaan met lekkere dingen (kaasfondue, pannekoeken, chips, koekjes e.d................jullie kennen ´t wel!) dus was vanmorgen 1,5 kg aangekomen. Maar weer even een weekje rustig aan dus...........er mag heus wat bij, maar niet ENORM veel!
Vandaag gelukkig weer een net dagje gehad! Nu weer terug naar m´n werk omdat we ouderavond hebben! Geen kans om te snaaien dus en omdat ik toch laat thuis ben duik ik straks meteen m´n bed in! FIjne avond allemaal!

Melanie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 17:30    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983

Dieet: dr. Cohen

Reageer met quote
weet je wat het is we willen zo graag een kindje maar ik wil eerst op mijn streefgewicht zitten van 65 kilo. En in februari willen we toch echt wel beginnen. Dus dat is een behoorlijk streven. Maar komt vast wel goed.

liefs marrie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik ben blij met mijn toch nu weer goede koers naar beneden qua gewicht.
Ik heb de vorige twee maanden met ovulatie testen geen ovulatie kunnen ontdekken, deze cyclus ben ik daarom maar gaan temperaturen. Nu ben ik al weer een heel eind op weg met mijn volgende cyclus, maar heb nog geen temperatuur stijging kunnen ontdekken...
Ben bang dat ik helemaal geen ovulatie heb, maar ik snap er niets van omdat ik wel gewoon ongesteld wordt, redelijk regelmatig (tussen de 27 en 30 dagen).
Hebben jullie ervaring met temperaturen?

groetjes
Lawi

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 22:08    
Vrouw Weeggegevens   soleil
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Power Slim

Reageer met quote
Hallo allemaal!!

Ik zou ook graag weer mee willen doen met dit sprintje.
De vorige keer wou het even niet zo lukken maar ben meer gemotiveerd dan ooit!

Liefs Bianc

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010 17:50    
Vrouw Weeggegevens   bloem83

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heey allemaal

Ik doe ook weer mee zoals jullie zien, gaat hier nu met ups en downs.
Ik ben onderhand bij een dietiste, en dat gaat aardig.
Mijn menu is nu als volgt ongeveer:

's ochtends

2 volkoren brood + mager beleg of
schaaljes pap of
schaaltje yoghurt
+stuk fruit

's middags

1 snee brood + mager beleg
salade met vis/noten/ei en allerlei groenten.

tussendoor

Kwark met fruit

's avonds

veel groente
100 gram vlees/vis
1 aardappel of 1 portie rijst ,pasta

's avonds tussendoor

stukje pure chocolade (70%)
handjes noten

2 keer per week heb ik een kwarkdag
dan 's ochtend, 's middags kwark met fruit
's avonds groentesoep

Hiermee is het allemaal goed te doen,

2 augustus begonnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010 19:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames!

Twee dagen weer netjes en we zijn weer terug op 95,8.....na 21 weken dus 1,7 kg aangekomen, ik ben er tevreden mee! Ondanks dat ik heel erg geniet van m´n zwangerschap kijk ik er nu alweer naar uit om na m´n zwangerschap rustig aan door te zakken richting de 80...........en dat gaat me lukken! Ik heb dan net geen gezond gewicht (daar moet ik 77 voor wegen), maar weet dat ik me er happy bij voel en dat is voor mij ´t belangrijkste (na een verleden met een eetstoornis pin ik me niet meer vast op de meest slanke ´look´)

@Bloem, klinkt streng hoor! Als je dat volhoudt ga je vast lekker veel gewicht verliezen, goed hoor! Ik heb hiervoor Atkins gedaan en dit klinkt een beetje als de 3e fase ervan omdat je toch wel je koolhydraten beperkt, pure chocola en noten eet enzo.....
Ik deed vroeg ook heel vaak kwarkdagen, als ik dan heel gemotiveerd was voelde dat fantastisch............ECHT goed lijnen!
Succes ermee!

@Soleil, welkom terug! Hoop dat ´t je deze keer gaat lukken! Succes in ieder geval!

@Lawi, ik heb geen ervaring met cyclus, heb alleen 2 collega´s die allebei ook geen eisprong hadden en een te hoog gehalte progesteron in hun bloed hadden waardoor er geen eisprong mogelijk is. Nu met medicijnen hebben ze die wel en zijn ze hopelijk dus ook snel zwanger! Niet om je bang te maken met verhalen, maar wat ik meer wil zeggen: wacht niet te lang voor je naar de huisarts gaat, soms is een klein onderzoek voldoende om ´t te weten. Ovulatietesten lijken mij meer zekerheid geven namelijk dan temperaturen. Succes ermee...........hoop dat je toch nog snel een cyclus/eisprong ontdekt!
@Marrie, succes met dieten, hoop dat ´t je gaat lukken om de 65 te halen, zou ik wel echt superknap van je vinden!!!

Tot snel weer allemaal!
Melanie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Yogoyogo
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik heb me ook weer ingeschreven!
Gewoon weer meedoen en jullie berichten lezen. Ik ben ondertussen aan de onderzoeken begonnen via de gynaecoloog om zwanger te raken van ons 2de kindje.
Ik probeer toch nog wat kilo's kwijt te raken!

Leuk om te lezen dat er al iemand zwanger is. Ik heb er ook heel veel zin in.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 11:34    
Vrouw Weeggegevens   soleil
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Power Slim

Reageer met quote
De eerste 4,5 kilo is er af!! Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen meiden!

Stond al om 07.00 uur naast m´n bed om ontbijt te maken (samen te ontbijten) en manlief uit te zwaaien die een weekendje Breda onveilig gaat maken met vrienden!
We hebben gister 20 weken echo gehad, alles was goed! Een probleempje, de echoscopiste twijfelde over het geslacht..........dacht toch echt een jongetje, maar durfde het niet zeker te zeggen...............we switchen nu dus van meisje naar jongetje en hopen volgende week nog even een echo bij een vriendin te kunnen laten maken en dan meer zekerheid te hebben, hahah! Mocht dat niet lukken hebben we maar besloten om ´t een verrassing te laten zijn...........dan moet het maar zo zijn! Wel nog even spannend dus!

@Soleil, wat goed!!!! 4,5 kilo............das niet normaal zoveel!!! Lekker hoor, geniet ervan! En doorzetten he?! Maar dat gaat je vast lukken!

@Yogoyogo, welkom! Hoop dat ´t jullie snel zal lukken zwanger te raken van de tweede, sterkte ermee!

Las van de week ergens op internet dat je van week 20 ongeveer 500 gram per week aan gaat komen...........zou betekenen dat ik nu nog 10 kg aan ga komen, wat me op een totaal aantal kilo´s aan het einde van 11,7 zou brengen. Zou ik heel netjes vinden en heel blij mee zijn. Vanmorgen woog ik 96,1 dus er is weer 3 ons aan.......nu dus in totaal 2 kg aangekomen met 21 weken. Misschien ga ik de 10 dus geen eens halen. We zullen zien! Ben erg benieuwd hoe hard ´t nu ineens zal gaan! Voel sinds deze week ´t kindje ook heel veel bewegen en das erg leuk om te voelen (en dat door ´t speklaagje heen wat ´t beschermt, hihi!)
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2010 9:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4