Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Even de berichtjes gelezen,jullie kennen elkaar al langer denk ik,moet er nog even in komen,maar dat komt wel.
Vanmiddag gezellig naar Doesburg geweest,naar de kerstmarkt,was gezellig,lekker koffie gedronken en een ghluwijntje,smaakte goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gezellig roefie,en idd kennen sommige elkaar langer, maar dat komt vanzelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Eigen schuld, dikke bult Sip.
Toch niet vd pepernoten, chocolade en marsepein kunnen afblijven. Gelukkig maar een halve kilo erbij. Volgende week beter Lach. Kan iemand mijn gewicht in het linkervakje plaatsen?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 2:08    

Reageer met quote
Dat kun je alleen zelf doen,anders even bericht naar Ellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 6:41    

Reageer met quote
Goedemorgen

Onsje eraf, prima!

Vandaag 2 x maaltijd verzorging bij cliënt,dus weer rare dag.
Vanavond nasi met saté en eitje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 6:52    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Roefie, lijkt me gezellig, ben nooit naar een grote kerstmarkt geweest. Hier is volgende week een kerstfair in Dickens stijl, ook erg leuk.

Lizanx, idd volgende week beter. Even een berichtje zetten bij forumvragen, dan kan Ellen het aanpassen. Je hebt je gewicht ws na 00:00 ingevoerd en op zondag begint de nieuwe week.

Lekker nasi, ik heb nog kipfilet over van gisteren. Werkze Guusje!

Vanmorgen een uur gelopen in wind en regen, voel me stoer Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 11:26    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn ouders vonden het cadeau helemaal super gisteren, dus het was een geslaagde avond. Verder veel commentaar gehad op mijn uiterlijk nu ik afgevallen ben, de meeste hadden mij sinds juli niet meer gezien (toen zat ik op ongeveer 22 kilo er af, en nu 35 kilo er af). Meerdere malen mogen uitleggen hoe ik het doe.

Wij eten vanavond couscous met champignons, zoete paprika, courgette, abdij ham en geitenkaas. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 12:45    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Commentaar of complimenten? Daar zit een wezenlijk verschil in Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 13:08    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Mijn werkdag ging vrijdag goed. Morgen mag ik weer een kort dagje met iemand mee. Als dat ook goed gaat dan ga ik het weer alleen proberen. Heerlijk.

Onig, wat leuk dat er zo verrast werdt gereageerd op je uiterlijk. Heerlijk hoor dat je die kilo's er af hebt gekregen. Ik zal eens even proberen te achterhalen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Waarschijnlijk toch het vele sporten/bewegen in combinatie met gezond eten?
Ik heb ook een airfryer en ben van plan om het meer te gebruiken dan alleen als vervanging van frituurl en zoek wat op internet rond.
Er staan genoeg lekkere recepten oa op deze site https://uitpaulineskeuken.nl/category/hoofdgerecht
Ik heb een philips XXL met een bakvorm en een pizza vorm waar ik dan ook weer een springvorm of een quiche van 26 cm op kan plaatsen. Ik zal jou recepten ook zeker nog even uitpluizen PC

Die kleding die allemaal te groot wordt... ja het is wat he.
Nog even en de uitverkoop begint. Ik koop af en toe al wat als het goedkoop is hoor, anders moet ik in het voorjaar voor de hoofdprijs mijn kleding kopen.

Roefie, ik zit ook nog maar net bij deze groep hoor. Je bent niet de enigste waar ze af en toe wat extra bij moeten uitleggen Erg blij
Kerstmarkten, ik was nooit zo erg van de drukte. Het ziet er wel altijd gezellig uit. Wie weet beland ik er ook nog..

Lizanx, het is ook allemaal erg verleidelijk he. Ik hoop dat het heeft gesmaakt. Ik denk na een misstap maar zo:
Het is net als wanneer je met de auto de verkeerde afslag neemt, dan keer je ook weer om zodat je weer op de goede weg komt om je doel te berijken.
Met andere woorden, het is geen ramp. Als je maar niet verder van je padje af komt dan valt de schade wel mee.

Guusje, moet je dan 2X koken voor de cliënten? Of moet je zorgen dat ze hun eten binnen krijgen?

Ik zal zo beginnen met de spruitjes soep. Mijn gezin is tussen de middag even compleet (lees ze komen thuis voor de overheerlijke soep van mama Uitlachen ) Vanmiddag een rondje lopen want het is hier een keer droog. Vanavond patat met een kaashapje of zo uit de airfryer denk ik.

Fijne zondag allemaal.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 13:19    

Reageer met quote
Ik maak om12 u warme maaltijd en toetje,fruit voor in de middag,om 17 u brood met kopje soep en ontbijt in de koelkast zetten,dan doe ik de afwas en zet nog een kopje koffie met koekje bij die mevrouw neer,de wijk zorg brengt haar dan later naar bed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 13:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 10 van 55