Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Dionbi, wat balen dat de badkamer niet goed is geleverd. Het kan ook nooit in 1 keer goed gaan. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

Onig, goed idee om zakjes af te wegen. Nu niet in de verleiding komen om meer te pakken. Dat vond ik altijd zo moeilijk aan sonja bakkeren. 1 plakje ontbijtkoek smaakte altijd naar meer....
Goed dat jij dat zo wel in de hand kan houden.
Maar alles wat je niet op eet is mee genomen, en wat je wel eet....
Geniet er van! smullen

Guusje, ja het lijkt mij ook moeilijk om voor jezelf te koken.
Zeker als je snel wilt. Inderdaad proties invriezen of voor 2 dagen koken. Worteltjes kan je natuurlijk ook als snack gebruiken...
Naast de airfryer frietjes kan je natuurlijk ook een kant enklare carpatio maken? Ik eet dat (gisteren en vandaag) als lunch, met een beetje ijsbergsla.

Wij hebben zondg gegourmet met het gezin. Ieder heeft van ons geld gekregen en een december kraslot.
De een studeerd nog en de oudste gaat samen wonen.
Ze krijgen de 17de de sleutel van hun nieuwe huis. Het huis moet aardig verbouwd worden dus ze kunnen dat geld wel gebruiken.
Dus kopen ze er zelf maar wat moois voor.
De jongste vraagt nooit wat. Rollende ogen

Handig een sportkamer in huis.
Bij ons komt over ruim een maand een kamertje vrij. We hebben al wat sport atributen dus die komen mooi daar te staan Lachen
Ik mag vandaag weer proberen te gaan werken.
Ik ben vrachtwagen chauffeur dus ik mag mooi met een collega mee. Dan kan die mij overnemen mocht het niet gaan.
We zulln het beleven.
Geen mooi weer, dat is weer jammer. Maar goed, het is werken en geen vakantie he Erg blij

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 dec 2019 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Leuk idee liene, maar heb ook nog een man die wil eten haha,en moet vanmiddag ook werken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 dec 2019 11:06    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dionbi yes klopt, ik begin 's ochtends eerst met een kopje thee en daarna ga ik sporten. Dan sport ik ruim 1 uur op het roei apparaat en dan sluit ik af met 10 a 15 minuten kracht/oefeningen. Daarna even douchen, kopje thee en dan met de hond wandelen ongeveer een uur. En dan na het avond eten nog een lekkere ronde met de hond. En hoepelen is optioneel, als ik veel achter de computer zit die dag dan probeer ik ieder uur dat ik zit even 10 minuutjes te hoepelen.

Bevalt echt prima eigenlijk!

Guusje, misschien kan je inspiratie halen uit mijn geposte recepten op het forum? Er staan ook ovenschotels bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 dec 2019 11:54    

Reageer met quote
Goedemorgen

Gisteren zijn het kipfilet reepjes met aardappel balletjes geworden, gewoon lekker makkelijk.

Vanavond airfryer frietjes met shoarma vlees

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 5:59    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik at gisteren friet uit de airfryer en ga vandaag voor de kipfilet, met een salade smullen

Lees wel mee hoor, maar ben erg moe, drukke tijd, vandaar dat ik een beetje rustig ben Lachen

Liene, wat stoer dat je vrachtwagenchauffeur bent! Erg blij

Fijn weekend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 11:56    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leuk dat iedereen hier met de airfryer aan de slag gaat!
Ik lees wel eens recepten waarin mensen muffins/muslirepen/etc. in de airfryer garen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag me af of dat echt goed lukt en ja, hoe dan? Kan iedere vorm zomaar in de airfryer (bijvoorbeeld een siliconen muffintray).

Wij eten vanavond ook frietjes met frikandel uit de airfryer en vanavond is mijn vader jarig. Ik heb een heel mooi vogel-beeld-kunstwerkje gekocht bij een kunstenares hier in de buurt, die ga ik mijn ouders vanavond geven voor hun verjaardagen. Dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ze er blij mee zijn!

Oh en ik vergeet het gewoon te zeggen, ik heb vandaag nieuwe stoffen broeken gehaald. Van die heerlijke broeken om 's avonds aan te trekken of in te sporten. Ik had mijn oude nog steeds aan (van toen ik 110 kilo was!) , dus je kan je voorstellen hoe die er uit zien inmiddels. Ik heb nu maat S gekocht en de oude zijn maat XXL Lachen Lachen , zelfde winkel en zelfde broeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 15:44    

Reageer met quote
Ik heb vorig jaar oliebollen in de airfryer gemaakt,in cake vormpje,gaat prima.
In het weekend maak ik altijd voor mezelf ( mijn man ontbijt niet) 2 broodjes en een ei,de eerste keer zat ik echt te wachten op de klap van het ei,maar ook dat gaat prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Deze week gelijk gebleven. Ik ben wel vaak alleen en dan schiet het goed eten er wel eens bij in. Ook door mijn drukke baan.

Vanavond eet ik stampot zuurkool. Was over van gisteren. Toen kwam mijn zoon eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 18:11    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat geweldig dat je zoveel kleinere broeken past onig, vast een super gevoel!

Guusje, welke standen gebruik je voor de broodjes en het ei?

Pieterke, ik sla eten koken ook af en toe over, soms is het gewoon niet leuk/gezellig om alleen te eten en ook ik heb het druk. Ik kook wel vaker voor een paar dagen, of heb bakjes in de vriezer, handig!

Vanavond heerlijk gegeten overigens, daar wordt ik wel blij van smullen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 20:46    

Reageer met quote
Broodje en ei 10 minuten op 160 graden,er is een baktijden app in de Playstore

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 22:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 9 van 55