Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hennessi1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Volgens mij is hardlopen iets wat je of super vind of totaal niet. Ik was na mijn eerste "wedstrijd"loop verslaafd. Door blessures een jaar bijna niet kunnen lopen maar probeer nu de draad weer op te pakken, een paar kilo minder zou daarbij geen kwaad kunnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019 8:26    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De sollicitatie ging prima gisteren, maandag hoor ik meer Cool .

Vandaag een rustig dagje, lekker sporten en verder wat dingen voor mijzelf doen. Dus waarschijnlijk gamen of tekenen.

Wij eten vanavond mijn eigen versie van soep. Ik vind soep geen maaltijd, omdat het vaak dun is en niet echt vult. Maar ik heb een variant bedacht die heel dik en gevuld is. Dus het is eigenlijk net geen soep, maar ook geen gewone pasta met saus. Ik maak het van kipblokjes, geraspte Parmezaanse kaas, tomatenpuree, tomatenblokjes, fusili pasta mini, kippenbouillon, en verse spinazie. En dan lekker veel kruiden! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019 9:02    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Kan ik vis bereiden in de airfryer?

Ik doe zalm in de airfryer, ingepakt in folie smullen

Pieterke, fijn vooruitzicht vakantie!

Wilde wel proberen om te hardlopen Hennessi maar heb een vergroeide pees in mijn knie, het blijft bij stevig wandelen.

Fijne dag allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Stressvol weekje, gaat nog niet echt lekker.

Ondanks al het extra gesnoept en gesnaai toch een ons eraf!

Vanavond krieltjes met boontjes en een snitsel

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 10:47    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Zo hier ben ik weer eens. Het gaat niet zo lekker op het moment, ik hou het maar bij buikgriep. Wel ben ik net voor de zekerheid bij de huisarts langs geweest. Mijn darmen werken erg traag en ik moet weer over op volledig vloeibaar voedsel. Ik mag geen koorts krijgen en het mag niet erger worden anders moet ik de huisartsen post bellen. Nou ja, we blijven positief en ik ga er van uit dat het vanaf nu weer beter gaat.

@Lizanx, ik kijk op fb en op het internet naar recepten in de airfryer maar ik ben ook nog maar een beginneling. Pauline heeft wel goed uitziende recepten die ik nog wel wil gaan uitproberen. https://uitpaulineskeuken.nl/category/airfryer-recepten

@Onig, wat spannend om een nieuwe baan te zoeken. Zo-ie-zo om ergens anders opnieuw te beginnen. Wanneer ga je verhuizen en is het erg ver?

@Hennessi, het lijkt mij heerlijk om te kunnen hardlopen. Grenzen verleggen zeg maar. Wie weet ooit als ik onder de 85 kg weeg. Het lijkt mij anders niet echt gezond voor mijn knieën. Eerst maar eens beginnen met zumba dansen of zo om contitie op te bouwen Lachen
Ik lees nu dat Lizanx het maar niets vindt. Ik zal wel zien, dat handballen lijkt mij weer heel zwaar. Mijn dochter handbalt op aardig niveau en als je ziet wat ze daar voor moeten trainen. En dat die blauwe plekker van haar teamgenoten Geschokt
Zei staat op doel en heeft alleen af en toe een bloedneus of een blauw oog als er een onhandig iemand voor haar staat.

@Pieterke, mijn man is hovenier. Dus de tuin is van he. We hebben wel een hele mooie tuin hoor. Hij zegt altijd tegen mensen. Kom veel en doe weinig, dan hou je je tuin mooi. Iedere dag een stukje bijhouden dus. Fijne vakantie.

@Guusje, lekker dat je een groen vakje hebt. Soms denk ik wel eens dat wanneer je eens even lekker los gaat, dat dit niet verkeerd is. Alleen nu wel weer een beetje bij de les blijven want een tweede week groen lukt meestal niet.
Sonja Bakker of het voedingscentrum schreef dat volgens mij ook wel eens. Af en toe eens toegeen om je stofwisseling op gang te houden.

Nou ik heb een kan en klaarpakket met ingredienten voor pompoensoep in huis gehaald, dat ik mijn avond eten.
Voor de rest van het gezin, spruitjes met een schouderkarbonaadje er bij. Morgen zien we wel weer wat ik kan eten....

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 12:03    

Reageer met quote
@ liene, vervelend dat het niet zo lekker gaat, sterkte ermee!
Ik ben niet echt aan het lijnen hoor,dat is geweest,probeer wel stabiel te blijven,dat is voor nu het belangrijkste

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 12:10    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Liene, wij gaan naar mijn woonplaats toe verhuizen. Mijn vriend woont in Limburg en is daar voor zijn vorige relatie naartoe verhuisd. En heeft voorheen altijd in mijn woonplaats gewoond (zijn ouders wonen er nu nog). Dus het is eigenlijk een hele logische stap voor ons om die kant op te gaan samen. Wij hebben hier eigenlijk helemaal niks in de buurt waar wij waarde aan hechten. Dus we kijken er enorm naar uit om samen terug te verhuizen! En iedereen weer wat vaker te zien, want nu slaan we sociale dingen vaak over omdat we alleen al 2 uur onderweg zijn om ergens te komen.

We krijgen 24 januari de sleutel en de verhuiswagen hebben we op 1 en 2 februari. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 14:20    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Spannend Onig.
Leuk dat jullie elkaar met deze grote omweg toch nog tegen zijn gekomen Lief

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Liene, beterschap!

Pieterke, fijn vooruitzicht vakantie.

Guusje, hopelijk vind je snel de rust weer.

Onig, ik duim voor je. En spannend hoor verhuizen. En fijn weer dichter bij familie.

Hardlopen is ook niets voor mij. Buiten dat ik totaal de conditie niet heb, heb ik ook het gevoel dat alles langs en tegen elkaar klapt Lachen

Ik was deze week 5 ons afgevallen, maar geen idee hoe.
Ik ben totaal niet met lijnen bezig geweest en heb met alles meegedaan. Waarschijnlijk zie ik de 'schade' volgende week pas.

Deze laatste weken van het jaar, laat ik het lijnen maar los, al ben ik niet van plan me helemaal te laten gaan.
In het nieuwe jaar begin ik weer met frisse moed, al weet ik nog niet precies hoe. Maar eens even over nadenken.

De badkamer is nog steeds niet klaar. Maandag komen ze nog om de douchedeur te plaatsen en dan is het grote werk klaar.
We kunnen de badkamer nu wel weer gebruiken en dat is fijn.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 15:47    

Reageer met quote
Vandaag belde m'n huisarts,ik heb al langer diabetes en eiwitten in de urine,ik moet nu naar een nefroloog omdat m'n nierfunctie slechter wordt, wachttijd is ca een maand, afwachten maar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 dec 2019 16:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 14 van 55