Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Nu de zon schijnt wil ik ook wandelen. Maar ik zit te wachten op een pakketje van Post.nl, dus ik kan helaas nog niet weg. Dan ga ik maar alvast mijn avondeten klaar zetten. Gisterenavond aten we geroosterde groenten uit de oven. Dat was zo lekker dat ik dat nu weer ga maken. Interesse in het recept? Schijfjes paprika, courgettes, aubergines, champignons en ui op een bakplaat leggen. De groenten besmeren met een mengsel van olijfolie, italiaanse kruiden en knoflook. Vervolgens ruim 15 minuten grillen in de oven. Echt lekker!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 15:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes de postbode is er. Ik ben weg Lopen Lopen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Klinkt lekker lizanx!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 15:55    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Groenten uit de oven is inderdaad altijd lekker, mijn ouders deden dat op zondag altijd. Hele knoflookbollen (worden super zoet!), wortels, ui, paprika, tomaatjes, en nog veel meer ging er altijd in.

Wij eten vanavond aardappelpartjes met boontjes en een lekker stuk varkenshaas. En ik maak er zelf knoflook mayo bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 17:41    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Dat klinkt zeker lekker. Groente uit de oven ga ik ook een keer klaar maken. Eet je dit met rijst?
Wij aten tongfilet met gekookte aardappeltjes en sla.
Helaas heb ik er niet van gegeten omdat ik 45 minuten daarvoor een glas karnemelk had gedronken. Er paste niets meer bij.
Dat weten we dus ook weer... niet meer doen.
Straks nog maar een bakje hangop eten...
Morgen een nieuw recept met de aifryer uit proberen. Iets met broccoli, zoete aardappelen en geitenkaas. Mij benieuwd.

Het huis is nu helemaal in kerssfeer. Heerlijk dat dat weer klaar is.
Ik ben wel weer klaar, heb nog niet heel veel energie op het einde van de dag merk ik wel. Morgen naar de sportschool, lekker Erg blij

Ik wens jullie nog een fijne avond.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 20:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Liene. Ik eet koolhydraatbeperkt dus voor mij geen aardappelen, rijst, pasta en brood. Ik had hachee met gegrilde groenten gegeten. Eigenlijk zou ik net als jij meer vis moeten eten, dat eet ik zelden. En mijn airfryer gebruik ik alleen voor frietjes. Daar zou ik meer mee moeten doen. Kan ik vis bereiden in de airfryer? Heb je tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 0:02    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Liene, wij aten er aardappeltjes uit de oven bij!
Super makkelijk dus, alles in de oven. En de groente en aardappels mogen best 45 tot 60 minuten in de oven, hoe langer hoe zoeter de groente wordt. Het is even wat snij-werk, maar daarna hoef je niks meer te doen.

Voor vis in de airfryer heb ik geen tips, ik ben zelf allergisch voor vis. Dus dat heb ik nog nooit gedaan. Wel kan je super veel klaarmaken in de airfryer, gewoon proberen zou ik zeggen.

Ik heb vandaag een drukke dag, zo sporten, dan ontbijten en dan richting een sollicitatie. Het is helaas een behoorlijk eind rijden, omdat ik eerst bij een tussenpersoon op gesprek mag. Het uiteindelijke werk is juist lekker dichtbij het (nieuwe) huis. Dus mijn ontbijt en lunch gaan vandaag mee in de auto. Dat word picknicken onderwerk Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Hennessi1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanavond lekker stukje gelopen. Nog niet snel maar gaat steeds beter. Zijn er meer hardlopers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanavond na mijn werk maar eens blad geruimd. Buiten lampen aan. Container erbij en het meeste opgeruimd. Werken in de tuin is niet echt mijn hobby. Nog ruim 1 week werken en dan heb ik vakantie. Lekker bij huis doen waar ik zin aan heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 22:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb best een lange tijd hard gelopen Hennessi en ik heb nooit leuk gevonden. Sommigen zeiden dat het wel goed zou komen maar helaas, ik vind het ontzettend saai. Ik loop nog ongeveer 1x per maand hard en dan 3 km ofzo, maar ben blij als het erop zit. Daarentegen vind ik het ontzettend leuk om te handballen, volleyballen en Zumba’en.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019 0:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 13 van 55