Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vlinder mijn zoon komt gelukkig nog vaak een keer eten. Anders ging ik denk ik niet meer koken. Heb er niet zoveel mee. Mijn man kookte altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 14:29    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankbaar werk Guusje.

Pieterke, ik zou niet zonder kunnen hoor, als ik niet kook, eet ik vaak makkelijker en ook ongezond.. Geniet erg van m'n eten en toch begrijp ik je wel..

Laatst aangepast door vlinderrr op zo 08 dec 2019 20:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 16:55    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Roefi wij hebben volgens mij al eerder een sprintje samen gezeten Erg blij

@ Dionbi balen van je badkamer zeg hoop extra werk ook Verward

@Pieterke goed bezig!

@guusje goed bezig ook een groen vakje

ik lees een hoop positieve verhalen lekker zo gaan!

Hier vooral overleven zal blij zijn als het 2 januari is effe weer streng gaan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Inderdaad Vlinderrr ik had mn gewicht na 00.00 uur ingevuld. Gelukkig heeft Ellen het kunnen veranderen. Ondanks dat ik een halve kilo ben bijgekomen heb ik geen rood vakje Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 0:26    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Ik zou denk ik ook niet voor mezelf alleen koken Pieterke,ik geef sowieso al niets om warm eten,liever brood.

Teveel lekkers dit weekend,afgeprijsde chocolade letters haha

Vanavond spinazie met een balletje gehakt

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Hennessi1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het begin is er!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 7:48    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het waren complimenten Vlinder! Maar ook veel mensen die zich afvragen hoe ik dat doe en dan krijg je soms hele rare antwoorden. Niet eens als commentaar bedoelt, maar het valt me dan op hoe raar sommige mensen over dingen denken. Oh moet je er wat voor doen om af te vallen? Oh Nee dan laat maar. Lachen Lachen De zussen van mijn moeder zijn er erg goed in, die willen al zo lang ik ze ken wat afvallen.

Hier gaat het goed, 0,5 kilo er af. Dus ik ben er blij mee! Prima week achter de rug, wel veel bewogen en gesport. Maar behalve dat er nu langzaam wat af blijft gaan, merk ik ook dat het vele sporten ook helpt door dat mijn lijf iets strakker/beter in elkaar zit.

Deze week een hele normale week, eentje zonder feestjes en afspraken. Dus heerlijk! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 8:53    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Jeepje Onig, jij gaat wel heel hard zeg. Je dagboek heb ik nog niet gelezen want die is wel heel lang. Maar wat knap zeg. Je zit in een goede flow zo te zien. Daar zal je wel veel energie van krijgen neem ik aan. Volhouden hoor. cheerleader

ja sommmigen kunnen stom reageren. Ze zullen het wel goed bedoelen denk ik wel eens. Een vriendin van mij zei een paar weken terug tegen mij toen we aan het dansen waren... goed hoor, laat je zelf zien. Je mag er wezen Geschokt
Of ik er eerder dus niet mocht wezen op de dansvloer Rollende ogen
Ach ja, denk ik dan. Het zal wel, mijn rug is nog breed genoeg Lachen

Guusje, inderdaad dankbaar werk. Ik vraag mij wel eens af of het allemaal wel zo goed is dat ouderen zelfstandig moeten blijven wonen....Ik heb 2 tantes die zelfstandig wonen maar niet zelfstandig meer zijn. Het is voor mijn nichten eng om haar alleen te laten.

Ik kreeg net van mijn werk te horen dat de rit niet door ging, hopelijk kan ik morgen wel aan het werk. Het is niet anders.
Straks een rondje lopen, als het droog blijft. En vanmiddag naar sleder you. Hebben we dat gehad.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Haha herkenbaar Guusje. Ik heb me ook laten verleiden door de 1 + 1 gratis artikelen van de Sint. Nu weer op de gezonde tour.
Ik lees dat er enkele stoere dames onder ons zijn die met dit weer gaan wandelen. Daar moet ik maar eens een voorbeeld aan nemen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
De geest is gewillig maar het vlees is zwak zou m'n oma zeggen ,komt weer goed hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 12:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 11 van 55