Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Dionbi,

Ook al is het een klein plusje, het is de moeite waard hoor. Nu doorzetten en kijken of het een groot plusje gaat worden deze week.

Wat ben je een handige dame zeg. Zeker die kaarten maken is een kunst apart.
Soms zie ik kaarten met de kerst voorbij gaan, ohhhh...zo mooi.
Mijn moeder zat ook altijd te haken of te breien of kleding te maken. Ook voor mijn babies, zo schattig.
Mijn zus is ook zo handig in die dingen. Hele kunstwerken laat ze zien. Ze breit nu grote boerderij dieren, niet normaal, zo mooi.

Zelf heb ik er geen geduld voor, wel gedaan hoor. Hele dikke trui gebreid voor mijn hubbie en voor mijn stiefdochter. Maar oh wat was dat een zwaar ding geworden, zeker als ie bijna af is. Ha ha ha..

Blijf maar lekker bezig en wens je een heel fijn weekend toe.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 11:46    

Reageer met quote
Hallo Lizanx en Kreeftje,

Hoe gaat het met jullie? We horen niet zoveel meer van jullie? Lukt het nog een beetje met afvallen?

Lizanx@ Hoe bevalt het om om de week je gewicht in te vullen?
Kreeft@ Hoe gaat het met jou? Doe je nog mee met ons?

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kreeft is/was met vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 13:34    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster
Bedankt voor jouw uitleg en opzoekingswerk.
Zo lief van jou! Erg blij
De kindjes zien het al helemaal zitten.
Ik heb nog nooit een e-book gelezen, maar ik heb de app nu geïnstalleerd op de tablet. Dus ik heb veel interesse in jouw Karin Slaughter boeken Cool

Vandaag is mijn gewicht gezakt naar 73,1. Maar ik neem dit met een korrel zout. Ik voelde me gisteren niet zo goed, last van buikkrampen en een aantal keer moeten lopen naar het toilet. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 9:34    

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Crebster
Bedankt voor jouw uitleg en opzoekingswerk.
Zo lief van jou! Erg blij
De kindjes zien het al helemaal zitten.
Ik heb nog nooit een e-book gelezen, maar ik heb de app nu geïnstalleerd op de tablet. Dus ik heb veel interesse in jouw Karin Slaughter boeken Cool

Vandaag is mijn gewicht gezakt naar 73,1. Maar ik neem dit met een korrel zout. Ik voelde me gisteren niet zo goed, last van buikkrampen en een aantal keer moeten lopen naar het toilet. Rollende ogen

Goedemorgen Lisa,

Heb je een pb-tje gestuurd betreft de boeken Karin Slaughter.

Maar we staan nu gelijk in gewicht. Ik moet dan wel dinsdag wegen, maar dan ben jij ook weer afgevallen tegen die tijd, ha ha ha..
Gaaf toch!

Zijn je buikkrampen al een beetje over? Zorg goed voor jezelf hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 10:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Crebster

Bedankt voor de mails.
Super lief van jou!

De buikpijn is over. Erg blij
Vandaag nog 1 dagje gaan werken. Stiekem zal ik tot vrijdag nog een stukje thuis doen. Omdat anders alle bestellingen blijven liggen tot augustus.
Gisteren nog een mooie wandeling gemaakt van 6km met heel veel tegenwind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 7:09    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen heb ik toch maar mijn gewicht ingevoerd in plaats van vrijdag. Mijn week begin ik weer met de weegclub en eigenlijk vind ik dat een lekkere basis die stimulerend werkt. Elke dag en elke nieuwe week weer nieuwe kansen.

Ik woog 77.3 kg.
6 ons eraf en ik kom in de buurt van de 76. (Mijn streefgewicht voor deze periode). Het gaat lekker op deze manier. Mijn motivatie en mijn doel worden sterker op deze manier. Nu wil ik onder de 76 wegen!

Lisa, bijna vakantie. Ik hoop dat je buik weer ok is en dat je van tevoren niet te hard werkt en je vakantie nodig hebt om bij te komen.

ja, ik ken de streek. Ik ben jarenlang op vakantie geweest in Prefaille, een klein kustplaatsje onder St Nazaire. Wij stonden op een familie camping met veel Fransen. Wij gingen hoofdzakelijk voor het strand. Wij zochten met en net als de Fransen ook slakken, mosselen en oesters. Mijn man heeft zelfs met een speelgoed schepnetje van de kinderen een super grote tong gevangen . Dit jaar blijven we thuis voor de oogst en de kippen. Op 11 augustus gaan we met de kinderen en kleinkinderen een dag varen met dezelfde botter, waarop mijn man en ik precies 50 jaar geleden verkering kregen.

Dionbi, heerlijk dat de drempel is genomen. Geniet van alles wat je wel mag eten en ervaar weer wat een rust dat geeft. Fijn!

Crebster, wat een energie heb je. Geweldig. Merk je aan je lichaam dat je zoveel bent afgevallen? Wanneer stop je en hoe ga je het afbouwen? Ik neem mijn petje voor je af en geniet mee.

Fijne week dames en succes!
Gr, Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 9:52    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Lisa@ Graag gedaan, veel leesplezier. Nog een weekje en dan lekker genieten met de familie. Gelukkig dat het buikje weer rustig is. Rustig toewerken naar je vakantie hoor, laat de boel de boel. Fijne voorbereiding en zeker met de kids, wat een gein zullen jullie hebben vooraf.

Dionbi@ Succes deze nieuwe week en hou vol hoor. Je gaat nu lekker.

HHH@ Goede stimulans als je de maandag weer goed gaat beginnen na mindere dagen. Het blijft moeilijk en welke weegdag je ook kiest, je moet toch wegen. Gelukkig gaat dat nu ook weer lekker bij jou. Ben ik zo blij om. Ik gun namelijk iedereen het succes van afvallen. Hoe je het doet maakt niet uit, als het maar lukt. Gaaf dat je nu kan uitkijken naar een nog lager gewicht, gaat je lukken hoor.

Maar wat een mooie streken daar aan de Westkust van Frankrijk en die zonsondergangen. De mooiste die ik ook gezien heb met uitzondering van Egypte.
Wij hebben 10 jaar met de camper door Frankrijk gereden en mis de ritjes nog steeds. Zoveel moois gezien en tja...de cerials en croissants waren zo lekker met tartine en rauw ham en niet te vergeten met....hazelnootpasta Stom jammie...
En idd dat zoeken naar die schaaldiertjes, grote massa's toeristen met de kont omhoog als het eb was. Moest er wel om lachen, leuk gezicht.

Maar wat leuk dat jullie naar dezelfde botter gaan met familie, waarop jullie verkering kregen en dat is dus al 50 jaar geleden. Echt een mijlpaal, zeg! Al die herinneringen, straks heerlijk ff wegdromen naar die tijd van toen en trots zijn op wat jullie tot nu toe hebben bereikt met je dierbaren om je heen. Toppie!

De vraag hoe het voelt om zoveel te zijn afgevallen, nou...het is echt ongelooflijk. Ik ben weer blij, vol energie en actiever en voel me sexy, Lief
Kan nu maatje 38 aan (had mt 44 bijna 46) en heb nog nooit zo vaak in de spiegel gekeken als de laatste tijd. Veel kleding, wat ik al had opgegeven om dat ooit nog te dragen, kan ik ook weer aan.
Ik kan het eigenlijk ook niet geloven.
Beentjes zijn nu weer dun en mijn gezicht ook. Hi hi...ben niet meer zo lomp. Wandel natuurlijk heel veel.
Oh ja...ik snurk niet meer, mannetje blij...die werd gek van mij, dus tja...
Met shakes zal ik nooit helemaal stoppen Als ik genoeg ben afgevallen, even kijken hoe ik eruit ga zien. Wordt het zielig en eng, dan stop ik met 65 kg en anders ga ik tot 62 kg, zodat ik dan bij kan komen met opbouwen met gezond eten zover ik dat kan, ik lust niet zoveel.
Ach...opbouwen...ik lees het Pioppi dieetboek, dieet is het niet hoor, maar dat boek legt uit hoe slecht alle diëten en gewoontes zijn en waarom.
Heel leerzaam. Ook het boek van Judith Beck ga ik binnenkort bestellen.
We zien het wel, voorlopig ben ik er nog niet, maar ik ga de goede kant op en ben nu al heel gelukkig.
Morgen naar de kapper!!! Smile

Fijne dag allemaal en hou vol, je wordt er zo gelukkig als je afvalt.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 10:40    

Reageer met quote
Dit is The new one, ha ha ha...Voel me super!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 16:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal

Crebster
Mooi hoor! Je bent een knappe dame! Cool
Wauw maatje 38! Erg blij Super!
Je bent echt goed bezig!

Hettie
50 jaar verkering, dat is echt uitzonderlijk!
Het lijkt me alvast heel gezellig om samen jouw kleinkinderen en kinderen te gaan varen.
Leuke vooruitzicht. Lach

Gisteren een feestje met de collega's, zonder partners, gewoon onze werkbubbel. Een gezellige barbecue, lekkere cocktails (1 van de collega's doet dit in bijberoep) dessertbuffet en als afsluiter champagne.
Ik ben flink geweest, 1 stuk vlees met veel groetjes en maar 1 dessert. Wel een paar cocktails gedronken en een paar glazen champagne maar geen last deze morgen Uitlachen
Vandaag dan toch een paar uur gaan werken, nog wat losse eindjes oplossen en mijn bureau gaan opruimen. En daarna gaan winkelen met mijn dochter (15 in december). Ze had dringend een bikini, bh met doorzichtige bandjes nodig,... Dus een paar uur zoet geweest met haar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 21:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 27 van 32