Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik ben begonnen aan deel 1 van de 7 zussen. Leest makkelijk weg en dat vind ik belangrijk. Ik heb me net laten verleiden voor een ijsje bij Mc Donalds. Toch maar een klein sundae ijsje genomen, en thuis nog een snee ontbijtkoek. Stom maar ja, morgen weer een nieuwe dag.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 23:47    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lizanx, ken je de boeken van Jackie van Laren ook?
Die lezen ook heel makkelijk weg. Sommige zijn een serie.
Als je op FB bij haar kijkt, ze heeft de afgelopen weken een 'boek' geschreven op haar tijdlijn. Elke dag een stukje. Ik weet niet of het er nog op staat, maar denk het wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 7:41    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Ik spring nog eens binnen.

Hier schommelt de weegschaal enorm veel. Na het weekend was er een kg bij, terwijl ik net heel flink was geweest en flink had gewandeld.

Nu weer aan het zakken, misschien wat vocht bijgehouden door de warmte... Ik hoop om zaterdag 73,9 te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 17:24    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lisa,
ik heb precies hetzelfde. Frustrerend.
Voor mij is het nu de kunst om zeker te weten dat ik ik gezond eet en dat het goed moet komen als ik gewoon zo doorga. Leuk is anders.
Vasthouden dat je goed bezig bent Lisa en succes!
Gr, Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote

Niet te geloven...Ik ben ook die boeken van De Zeven Zussen aan het lezen, vandaar ik niet veel geschreven heb, wat een rust voor jullie Lachen Maar wat een schrijfster en dan nog zo jong toen ze die boeken schreef...waar haalt ze de inspiratie vandaan?

Het gaat hier goed en...ook ik schommel met gewicht, maar laat je niet gek maken, je valt vanzelf af. Ik had wat druiven gegeten, van die rode, zo lekker, maar dat ging ff fout. Dat gaat niet i.c.m. maaltijdvervangers. Teveel koolhydraten. Ha ha ha...Ben gelijk uit mijn flow. Dus het fruit sla ik voorlopig ff over. Slik altijd multi vitamines forte en dat is voor nu wel genoeg.

Laten we wel gewoon doorgaan en niet teveel eten of snoepen (koolhydraten) en je zult zien dat je afvalt.
En zo niet...dan komt het echt wel weer. Blijf verstandig en bewust met wat je eet.

Het nadeel van de shakes is dat je niet zo goed naar de wc kan, waardoor de weegschaal ook soms meer aangeeft dan dat je zou willen dat je weegt, (heb speciaal zakjes daarvoor van de dokter, want ik heb altijd last met de ontlasting gehad). Dus hou op over schommelen van gewicht. Je zou er gek van worden, ha ha ha...
Maar..... ik blijf volhouden en het wordt nog steeds beloond.
Veel water blijven drinken en bewegen en niet teveel van die goede boeken lezen Smile

Iedereen heel veel plezier met alles wat jullie doen en blijf genieten en.... eet met mate Uitroep

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 11:41    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster
Ik drink elke morgen een shake, banaan milkshake van body en fit. Soms om 10u een proteïne cookie maar dat is niet elke dag. Ik heb niet echt een hongergevoel door mijn ontbijtshake. s'Middags eet ik dan een boterham of eens een spiegelei, proteïne pannenkoek of een proteïne vanille pudding.

Maar elke dag eet ik s'avonds gewoon mee met mijn gezin. Vanavond maak ik lasagne, dus ik ga twee glazen water drinken voor ik eet... want ik lust dat graag.

Hettie
Hier zag het er deze morgen wat beter uit. En inderdaad we moeten volhouden, maar soms is het oneerlijk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 13:09    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
't-is wat.......Onlangs waren onze kleinkinderen hier.
Ik had op de aanrecht een schaal met gesneden watermeloen en een schaal kersen staan en nam onbewust ook vaak een greep uit die schaaltjes.
Achteraf zag ik op de eetmeter dat ik zo achteloos toch 200 cal. naar binnen heb zitten werken. Op zich geen ramp, maar vaak ben ik het me niet bewust en al met al tikken deze gezonde extraatjes wel aan.
Ik ga de eetmeter weer gebruiken want ik wil mijn bmi absoluut onder de 30!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Lizanx, ken je de boeken van Jackie van Laren ook?
Die lezen ook heel makkelijk weg. Sommige zijn een serie.
Als je op FB bij haar kijkt, ze heeft de afgelopen weken een 'boek' geschreven op haar tijdlijn. Elke dag een stukje. Ik weet niet of het er nog op staat, maar denk het wel.

Nee Dionbi, de boeken van Jackie van Laren ken ik niet. Dank je wel voor de tip. Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Weer wat erbij, het is niet veel, maar toch...

En dan wordt het volgende week ook nog 30 graden.
Voor mij hoeft het niet, ik kom dan helemaal tot stilstand.
En ik doe nu al niet veel Lachen

Dat is denk ik ook mijn valkuil.
Dus daar moet ik maar eens verandering in brengen.
Maar dan moet ik wel de energie hebben om wat te doen.
En dat krijg ik door gezonder te eten. Minder te snaaien kan ik beter zeggen. Ik zit nu in een negatieve spiraal. Ik moet dat zien om te buigen naar een positieve spiraal.
Minder zoetigheid eten is denk ik de eerste stap in de goede richting.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 13:07    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dionbi, waar kunnen wij je mee helpen?
Hoe krijgen we de knop om?
Je meest onflatteuze foto van jezelf aan de binnenkant van je ijskast? Een foto waarbij je denkt....dat nooit meer.
Je mooiste foto aan de buitenkant?
's-avonds voor het slapen gaan stilstaan bij 5 mooie en goede dingen van jezelf?
Waar ben je trots op?
Ik weet dat je de power hebt.
Het zijn maar wat ideetjes....

Ik zit weer in het ritme.
Mijn weegschaal nog niet.

Fijn weekend!
Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 13:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 22 van 32