Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedeavond lieve allemaal,

Was een beetje in de war...ik dacht: 'Waar is mijn bericht toch?' Zat ik weer in een ander sprintje te schrijven i.p.v. hier. Stom

Dionbi @ Nog van harte gefeliciteerd met je 27 jarige (plus één dag) trouwdag. Is het gezellig geweest en heb je het nog speciaal gevierd? Hou je goed en volgende week maar weer balansen. Het leven moet wel gevierd kunnen worden.
Leuk dat je je haar wat langer hebt gehouden, het kan altijd nog korter als het niet wil zitten. Soms moet je over een bepaalde lengte heen.
Betreft kleding...ik bestel nooit kleding op internet, ik heb zo een lastig figuur, moet dat ter plekke kunnen passen, zo'n gedoe met terug sturen. Je kan wel online bij C&A bestellen en dan daar passen, als het niets is, kan je het gelijk daar laten. Alleen ik ben ook niet zo van de C&A op dit moment. Gaat achteruit. Ook ik ben erg lastig met kleding. Ik vind niets leuk.
Hoop dat ik straks wel leuke kleding kan kopen.

Eliza @ Fijn dat het bijna allemaal achter de rug is en goed is verlopen. Vandaag is de boel dus schoongemaakt. Dat zal best wel even eng zijn, maar ja...moet schoon blijven natuurlijk.
Tip: Spoel pas een uur na inname paracetamol. Scheelt.
Het zal best gaan wennen hoor, gelukkig is het meegevallen en je hebt de goede kleur van de tanden. Na verloop van tijd zal het je geruststellen en dan hoef je je geen zorgen meer te maken over deze tanden. Nu heb je weer een gezond gebit.
Blijf regelmatig over de dag wat paracetamol slikken, zo bouw je een spiegel op en heb je de hele dag geen pijn.
Zit je er nu ook aan denken om shakes te gebruiken? Je zult verbaast staan wat een resultaten je behaald en geen honger en je voelt je fit.
Beterschap, je hebt het goed gedaan, hoor! Fijne vakantie en geniet die drie weken, ff geen weegclub. Groot gelijk.

Guusje @ ja joh, het valt niet mee om te stoppen met roken en ik ben blij dat je er ook hulp bij heb. Het is ook een soort afscheid van iets wat niet meer in je bereik mag liggen. Een soort rouwproces. Dat gevoel had ik. uit dwarsigheid had ik 1 shaggie gedraaid in de kast gelegd op mijn schone asbak, mijn vriend.
Toen we gingen verhuizen in 2012 had ik mijn shaggie op de asbak gevonden.
Ik heb na 6 jaar mijn laatste shaggie weggegooid met een glimlach.
Helaas ben ik aangekomen, maar kijk...het gaat eraf! Ook dat moet je zelf doen. Alleen alles stap voor stap en één voor één de zaken aanpakken. Dat stoppen met roken is veel belangrijker en met zoveel hulp moet het slagen. Ook fijn dat je een datum weet wanneer je gaat stoppen, dan kan je daar naar toeleven.
Alleen jij kan het doen, denk aan de voordelen!!!
Nou lieve schat, hou je sterk en...dat ben je! Groetjes aan je mannetje.

HHH @ Ff een dipje...ja ik ken het...had het ook verleden week, maar we vallen af en daar moet je je aan vasthouden.
Het gaat toch goed en je moet nu volhouden. Ook jij een super groen vakje. Duim
Fijn dat je je balans gevonden heb, je kan altijd de eetmeter weer gaan gebruiken als je de teugels te los heb gelaten.
De eetmeter is een stok achter de deur en je weet wat je binnen krijgt. Straks zal ik het ook minder doen, maar eerst weer langzaam naar iets normaal gezond eten gaan en als dat goed gaat, kan ik het afsluiten om het nooit meer zover te laten komen.
Fijn die boeken, niet? Het zijn in totaal 14 boeken en ik heb ze allemaal gedownload. Lukt het niet, laat het ff weten. Tip...Het Italiaanse meisje...ohhhh...nog mooier verhaal dan De Zeven Zussen.

Kreeft @ Wens je een mooi weekend of het regent of dat de zon schijnt, weet dat we aan je denken.

Lisa @ Geweldig dat je zo lekker wandelt, ik kijk elke keer wat je gewandeld heb, vind ik leuk en dan die dieren... Heerlijk.
Is het konijntje lief voor de kinderen en gaat dat goed met de rest van de dierenfamilie? Zie het helemaal voor me, die beestenboel.
Morgen succes op de weegschaal en ik denk wel dat je beloond wordt, kan gewoon niet anders.Toppie! Fijne vakantie.

Lizanx @ Fijn dat het beter met je gaat, dat is het aller belangrijkste.
Rust en gezond zijn erg belangrijk en ook nog afgevallen.
Ook voor jou een vet groen vakje deze week. Ben echt blij voor je.
Heerlijk die boeken, ben er verslaafd aan, ik ga gelijk kijken naar de schrijver Joseph Oubelkas.
De boeken van Lucinda Riley zijn zo mooi geschreven. Elke bladzijde is boeiend. Soms heb je boeken die zo langdradig zijn. Schrijven om je boek vol te schrijven. Succes en ik zou maar eens kijken op die site. Lukt het niet met downloaden, laat het weten. Hou vol en ga er voor.

Allemaal een fijn weekend of vakantie. Zet alles maar even op nul. Volgende week er weer tegenaan, maar probeer de schade te beperken. Zou zonde zijn van alle moeite.

Lieve groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 18:50    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dionbi
Het is inderdaad een kleintje. Onze dochter is 14 (15 in dec) en ze vraagt al zolang om een konijntje. Anderzijds besef ik wel dat ze binnen een paar jaar misschien op kot zit. Maar dan zorg ik er wel zelf voor, of 1 van ons zoontjes (12 en 6).

Lizanx
De naam was moeilijk om te kiezen...
Uiteindelijk is het Murphy geworden Cool

Gisteren nog 5km gewandeld en vandaag even voor rust gegaan. Ik voelde me niet 100%.

Aan iedereen: een fijn weekend! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Crebster, lekker positief verhaal. Met mij gaat het goed. Omdat ik al veel ben afgevallen zal ik geen kilo per week afvallen. Met een halve per 2 weken ben ik dik tevreden. Ik zal eens een start maken met de 7 zussen. Het downloaden is gelukt. Welke is de 1e van de serie? En hoe gaat het met jou?

Dionbi, ik bestel wel eens kleding online, en kies dan meestal voor mijn merken waar ik me happy in voel. Vorige maand een bestelling gedaan bij Zalando, maar dat is het toch allemaal net niet. Ik ga liever gewoon winkelen, vind ik erg leuk om te doen. Volgens mij begint bijna de uitverkoop toch?

Lisa, wat leuk : Murphy! Luistert ie al? Erg blij Misschien dat je dochter Murphy wel meeneemt als ze het huis uit gaat.

Eliza, hoe gaat het nu?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Crebster, lekker positief verhaal. Met mij gaat het goed. Omdat ik al veel ben afgevallen zal ik geen kilo per week afvallen. Met een halve per 2 weken ben ik dik tevreden. Ik zal eens een start maken met de 7 zussen. Het downloaden is gelukt. Welke is de 1e van de serie? En hoe gaat het nou met jou?

Hallo Lizanx,

Leuk dat het downloaden gelukt is. Het gaat goed met mij, vandaag een leesdag op het balkon in de zon. Vandaag patatjes en een kroketje, het is weer zaterdag, vandaag ff uit mijn dak Eten

De volgorden van De Zeven Zusters Serie:

Deel 1 De Zeven Zussen
Deel 2 Storm
Deel 3 Schaduw
Deel 4 Parel
Deel 5 Maan
Deel 6 Zon

De andere boeken zijn aparte verhalen, maar ook zo steengoed geschreven.
Veel lees plezier en houdt de zakdoeken bij de hand Lachen

Fijne avond allemaal van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 18:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een heel pittige wandeling gemaakt.
15 km op en neer, geen enkel plat stukje. 110 verdiepingen volgens de fitbit. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Gewicht daalt hard 68.8 maar ik eet natuurlijk veel minder fout .

Gisteren genoten van een kroket en paar frietjes .

Dag 4 van plaatje en het gaat elke dag beter . Een wondje is nog niet goed dichter maar dat wist ik daar zat een ontsteking .

verder druk met klussen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lisa, klinkt inderdaad als een pittige wandeling. Hoe is het vandaag? Heb je spierpijn?

Eliza, de aanleiding was niet zo fijn, maar wat een klapper heb je gemaakt. Nu proberen het er af te houden, als he weer meer normaal gaat eten. Maar het klussen zal je daarbij wel helpen. Vergeet je niet om van je vakantie te genieten?

Crebster, ik ben bij deel 4. Maar ik stel het beginnen er in steeds uit, omdat ik het zo jammer vind als het boek uit is Lachen Deel 3 vond ik ook heel mooi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
2 ons eraf.
Het gaat tergend langzaam.
Zaterdag had ik een rijsttafel gemaakt voor/met vrienden en zondag woog ik 1 kg zwaarder. Ik had zelfs nog op mijn eten gelet. Frustrerend hoe langzaam het naar beneden gaat en hoe snel omhoog. Gisteren heb ik extra mijn best gedaan met eten en heb ik 6 km gewandeld. Toch nog 2 ons minder vandaag en mijn vochthuishouding is ook nog niet helemaal hersteld. Volgende week hoop ik onder de 78 kg te wegen.
Succes allemaal met herstellen, vakantie, afvallen, klussen en....lezen! Ik heb deel 4 al voor de helft uit!
Fijne week!
Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 8:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Eliza
De oorzaak is niet zo leuk maar wauw!
Ik wens je veel beterschap. Hopelijk niet meer te veel pijn.

Dionbi
Vandaag met hakken naar het werk.
Ik voel er bijna niks van. Getrainde benen. Gisteren wel wat ongemak, als ik rechtstond na even te zitten.

Hettie
Hier gaat het ook traag. Mijn lichaam maakt soms rare sprongen. En met mijn dagelijkse beweging verwacht ik dat het afvallen sneller zou gaan... Maar goed zolang het groen blijft, is het al positief.

Ivm klussen, we zijn begonnen aan de inkom. 8 deuren krijgen twee nieuwe lagen verf. Mijn man haalt de deur eraf en hij doet de deur. Ik doe de omlijsting. Er kruipt vooral veel tijd 1. Elke kant twee keer, dus telkens wachten... Hier is 2020 naast corona, ook het jaar van de verfpot Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Dionbi we genieten ook van de vakantie hoor . We zijn blij dat alles nu netjes weer wit is .
Morgen zijn we klaar met de huiskamer .

Ik heb nu een dag zonder molletjes gehad en het gaat goed. ik eet weer normaal brood en kiwi banaan .
vlees is moeilijker dus veel ei gehakt en vis .
groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 8:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 21 van 32